Syvert Startet 12.Desember.2003 Link til dette innlegget Startet 12.Desember.2003 Når har jeg fått mange gode råd om hvordan jeg skal fjerne det gamle navnet på M/Y "SKIBET", men er det noen av dere som har noen gode tips på leverandører av ny navnedekor? Hilsen og takk på forhånd fra Syvert Sitér dette innlegget knbf.no For et bedre båtliv for alle" Link to post
Ludde Svart 12.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2003 Hei Syvert Vet ikke hva du konkret er ute etter, men dersom det er selvklebende foliebokstaver og dekor, kan du ringe til noen av de selskapene som lager bildekor. Hadde en runde i høst for å få laget originaldekor til motorsykkelen min, og her er et godt tips: Oslo Skilt & Design AS, tlf. 22353560 Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
GeirKS Svart 12.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2003 Et tips til: http://www.eureka-rc.com/Vinylmerker.html GeirKS Sitér dette innlegget Link to post
Syvert Svart 12.Desember.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2003 Takker og bukker! Da var den saken i orden! Hilsen Syvert Sitér dette innlegget knbf.no For et bedre båtliv for alle" Link to post
Syvert Svart 12.Desember.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2003 Hei GeirKS Du verden! Det var billig! Kun kr. 150,- for 2 spesiallagede navnevinyler på 15 x 81 cm.! Takk for hjelpen! Gla'hilsen fra Syvert Sitér dette innlegget knbf.no For et bedre båtliv for alle" Link to post
Lars H. Svart 12.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2003 Hei. Og det sitter godt! Satte på "trudelutt.com" med digre bokstaver (så store at den beryktede Havgaaaapet kjente meg igjen i Sverige!) på begge siden av båten før ferien, og det sitter like godt. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Slagskibet Svart 12.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2003 Har litt sansen for havgapet jeg Lars.Ikke noe aa vare lei seg for at han kjente deg igjen Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 12.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2003 Han er grei nok så lenge han ikke snakker om advokater og dess like, og så lenge han ikke skal "belære" folk. Han må da tro han er verdensmester? Og jeg er litt lei av at han stadig snakker om meg som "sin venn" på BM forumet. Han påstår at han har hatt fine diskusjoner med meg her på dette forumet også. Og det er helt greit, da har han en annen "spiselig" side også. Så hvem vet, kanskje du er Gaaaapet?? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.