Lom Startet 23.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2007 Er det noen som hvet hvor en kan få tak i deler til denne motoren? Mangler termostathus. Hvem forhandlet disse motorene? Motoren er vel den samme som VP brukte i MD21, men med annen marinisering. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 23.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2007 På MD21 er termostathuset en del av vannpumpa, se bilde her. Såsant dette er en del av selve motoren, og ikke er laget spes. av Volvo, har vel du kanskje den samme delen? Isåfall har jeg hørt at disse vannpumpene er vanskelige å skaffe. Sitér dette innlegget Link to post
Lom Svart 23.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2007 Termostaten sitter i en "gummihylse" i forkant av motoren. Det er denne jeg er ute etter. Det er helt forskjellig fra huset på VP. Har vært hosVP-verksted med delen, men de kunne ikke hjelpe. Sitér dette innlegget Link to post
tebi Svart 23.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2007 Er dette en orginal marinemotor? Indendor er vel bare grunnmotoren som Volvo og andre har brukt? Jeg mener å ha hørt at Perkins har marinisert denne. Sitér dette innlegget Link to post
Cirkeline Svart 23.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2007 Vetus har termosthuset av gummi som ligner en "U". Org.partnummer på denne delen er: STM 3003 og termostaten har nummer: STM 3004. Dette er til en 4.21 motor. (Indenor grunnmotor). William Knudsen AS kan nok hjelpe deg hvis dette er korrekt del du er ute etter. Cirkeline Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.