Onkel Donald Startet 23.Mai.2007 Del på Facebook Startet 23.Mai.2007 I går hentet jeg båten fra motorverkstedet, og med dette er mitt oppussingsprosjekt fullført. I vinter ble hele kabinen trukket om med nye puter, gardiner, skottbekledning etc. Skroget ble rubbet to ganger og påført to lag med voks. Ny bunnsmøring i våres. Sist uke ble den gamle Mercruiseren (3.7 -170HK) byttet ut med ny Mercruiser 4.3 MPI 220HK - V6. Så nå får jeg nyte båtlivet... Her er noen bilder fra motorbytte: En truck måtte til for å heise dyret ned ... Forsiktig ... Og der var den på plass med SmartCraft digitale instrumenter ..det var en deilig følelse å vri rundt nøkkelen.... O.D. Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Gratulere! Noen ganger er livet herlig.............. Sitér dette innlegget Link to post
bluesea Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 GRATULERER så MYE, dette blir nok kos i sommer ja. Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Grattis!!! Kjenner den følelsen der, er ganske så deilig. Satte nettopp en flett ny steyr 256 ned i min egen båt. Bare så synd at jeg måtte på jobb i nordsjøen nå og fikk ikke prøvekjørt båten. Blir 4 laaaaange uker dette her gitt.... Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 23.Mai.2007 Del på Facebook Svart 23.Mai.2007 Grattis!! Satser på godvær i sommer Sitér dette innlegget Link to post
Onkel Donald Svart 24.Mai.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2007 Takker,,,, Det har vært et lite slit med å få alle bitene på plass, men nå er dama klar..Tror nok det blir en stund før jeg kaster meg over et nytt oppussingsprosjekt, - for mye jobb..., men det er gøy den dagen alt står klappet og klart.. God sommer alle sammen! O.D. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.