Gudrun Startet 24.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 24.Mai.2007 Er det noen her som vet om noe verksteder som påtar seg service på Wallasvarmere på bergenskanten? Eller må den påføres et "50 øres" frimerke og sendes til wallas importøren? Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 24.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2007 Mener jeg var inne med mitt hos en sjappe i åsane som muligens heter åsane marine eller noe sånt. Ligger på Liamyrene på nyborg. Har en følelse av at man som wallaseier litt blir kompis med slike sjapper. Tok lang tid og kostet mye penger. Sitér dette innlegget Link to post
maxim26 Svart 24.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2007 Leverte min inn der på tirsdag og fikk den igjen idag.. Ikke lang tid det, men det kan jo skyldes at det var andre gang på 8 mnd Så eg må si meg fornøyd med servicen. Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 24.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2007 (redigert) Åsane Marine & Fritidssenter, Liamyrane 6, (Åsane Industrihus, baksida). Joda, eg var der mange ganger eg også den tid eg hadde både Wallas safeflame og wallas varme. No har eg Mikuni, som heller ikkje virkar. Den må vist sendast til Oslo... Redigert 24.Mai.2007 av janb (see edit history) Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.