Slagskibet Startet 13.Desember.2003 Link til dette innlegget Startet 13.Desember.2003 :diving Women will never be equal to men until they can walk down the street with a bald head and a beer gut, and still think they are beautiful. Sitér dette innlegget Link to post
Skvulpen Svart 13.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2003 Women will never be equal to men until they can walk down the street with a bald head and a beer gut, and still think they are beautiful. Unnskyld spørsmålet, - men hva betyr 'beer gut' ??? Sitér dette innlegget Link to post
Nils Svart 13.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2003 Unnskyld spørsmålet, - men hva betyr 'beer gut' ??? Ølvom. Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 13.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2003 Women will never be equal to men until they...........står å pisser over rekka..... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Slagskibet Svart 13.Desember.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Desember.2003 Akkurat DET kan jeg spare meg for..... Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 15.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2003 Akkurat DET kan jeg spare meg for..... Ihvert fall i lo !! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.