saga 7000 Startet 25.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 25.Mai.2007 saga 7000 Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 25.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2007 (redigert) Hei velkommen til forumet her vet jeg at det fins mange Sagaer du finner kanskje noe her i erfaringsdatabasen, eller så fins det jo en del nettsteder for Sagabåt eiere se f.eks her Redigert 25.Mai.2007 av Espen C (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Haba Svart 26.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Mai.2007 Hei. Saga 7000 er en god og solid båt. Jeg hadde min i 12-14 år og var godt fornøyd med den. Noen stor fart hadde den ikke, men det avhenger jo av motorstørrelsen. Jeg hadde 60 HK og marsjfart var vel rundt 9 kn. Har sett en Saga7000 med 80-90HK og den gikk bra. Slår litt i motsjø, men føltes trygg. Gjorde noen forandringer ombord i løpet av årene, koking på gass, badeplattform, targabøyle m.m. Hadde mange fine turer med den. hilsen Haba Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.