Careka Svart 1.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2008 Det er vel hun som jages frem på dekk, eller hva? ved våre familieseilaser er kona ankervinsjoperatør på fordekket, og hver gang hun sparker i Genoatraveren uten sko sier jeg selvsagt: Det var det jeg sa, du må ta på sko. Hun tar selvsagt grusom verbal hevn når jeg gjør det samme. Ikke mye medlidenhet å få ihvertfall. Ja det er i den duren det pleier å gå. Men Rederinnen pleier å si at "hennes" tær er av gresk avstamning , og derfor er de så store og flotte. (men det er det bare hun som syns Er det varmt nok så er jeg også barbeint, men kan ikke huske at tærne er noe problem. mine er, små ,kraftige, og sterke Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Sjøtummel Svart 1.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2008 (redigert) Gjør som jeg: barbeint! Bortsett fra å beskytte tær så har sko såler som gjør at det er litt mer behagelig dersom man skal stå til rors en stund. Redigert 1.Mai.2008 av Sjøtummel (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 2.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2008 Bortsett fra å beskytte tær så har sko såler som gjør at det er litt mer behagelig dersom man skal stå til rors en stund. He he... Jeg har motorbåt. Blir noe annet i seilbåt tenker jeg... TIPS: Jeg var innom Sparkjøp i dag, og der så jeg at de har hvite Crocs til kr 49,50 - De skriver "Crocs" på dem, men for alt jeg vet kan det være etterlikning. (Dette var på Stoa Arendal, men meget mulig de har samme tilbudet andre steder.) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.