Jump to content

"Må" jeg ha seilersko når jeg har seilbåt?

Sydvesten

Recommended Posts

Det er vel hun som jages frem på dekk, eller hva? :lol:

ved våre familieseilaser er kona ankervinsjoperatør på fordekket, og hver gang hun sparker i Genoatraveren uten sko sier jeg selvsagt: Det var det jeg sa, du må ta på sko. Hun tar selvsagt grusom verbal hevn når jeg gjør det samme. Ikke mye medlidenhet å få ihvertfall.

Ja det er i den duren det pleier å gå.

Men Rederinnen pleier å si at "hennes" tær er av gresk avstamning , og derfor er de så store og flotte.

(men det er det bare hun som syns :lol:

Er det varmt nok så er jeg også barbeint, men kan ikke huske at tærne er noe problem. mine er, små ,kraftige, og sterke :lol:

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Bortsett fra å beskytte tær så har sko såler som gjør at det er litt mer behagelig dersom man skal stå til rors en stund. :sweat:

He he... Jeg har motorbåt. Blir noe annet i seilbåt tenker jeg...

TIPS:

Jeg var innom Sparkjøp i dag, og der så jeg at de har hvite Crocs til kr 49,50 - De skriver "Crocs" på dem, men for alt jeg vet kan det være etterlikning. (Dette var på Stoa Arendal, men meget mulig de har samme tilbudet andre steder.)

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...