Hasla 26 Startet 31.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 31.Mai.2007 Hei jeg har en sånn i båten hva er denne engentlig til,Så att det er en som skal selge en sånn her hadde tenkt og ta denne ut men ble litt nyskjerrig på dette aldrig sett før noen tips om bruk osv?MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
index Svart 31.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2007 Rett og slett reservefremdrift ved motorstopp! Settes ut bak båten: Skyv-trekk, skyv-trekk.... Bladene folder seg sammen når du trekker, og folder seg ut når du skyver fra deg. Relativt effektivt, men helt klart ikke noe for lengre roturer.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Hasla 26 Svart 31.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2007 Tusen takk for svar,for vel legge denne i båten igjen håper ikke og ha bruk for denne MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.