Sleipner93 Startet 31.Mai.2007 Link til dette innlegget Startet 31.Mai.2007 Hei. Lurer på om noen vet om en bra fiskeplass nærme hundvåg. Når jeg tenker fiske tenker jeg "Harpe" og få makrell sei og slikt. Noen som vet om en bra plass? Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 31.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2007 (redigert) Revingsgrunnane Redigert 31.Mai.2007 av Blue_Dragon (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 31.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2007 Du har ikke et kartutsnitt, du skjønner jeg er meget dårlig kjent nå i begynnelsen Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 19.Juni.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2007 Er det bare revingsgrunnane dere vet om? Jeg har enda ikke prøvt der men fisker som regel øst for Roaldsøy. Var der igår mellom Langøy og Roalsøy og fikk vel en 4 lyr tror jeg. Har ikke fått annet enn Lyr og en torsk på 1kg der. Noen som vet om bedre plass? Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 26.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2007 I kartutsnittet her er Bertelsgrunnen verdt ett forsøk. Eller litt lett dorg rundt klovningane (liten holme rett nord for dette kartutsnittet, med lykt på). Skitt fiske Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.