bliss X Startet 1.Juni.2007 Link til dette innlegget Startet 1.Juni.2007 KNBF tar opp en del problemstillinger rundt forvaltningen av sikkerhet på sjøen. Rart at det skal være så vanskelig å få til en bedre samording av resursene. Se artikkel på KNBF siden Sitér dette innlegget Link to post
seilærn Svart 1.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2007 (redigert) Det er vel ikke så vanskelig, hvis de legger bort papirhaugene sine og gjør noe nyttig "Fart dreper" Er vel helst"aldri kjørt liten jolle, men kjøper stor båt med flere 100 hk"som dreper, tror nå jeg "Dette fører til at politikere og overordnede myndigheter må basere sine standpunkter og vedtak på synsing og ikke på eksakt viten. Det er en situasjon vi ikke kan leve med!"<--- Et annet ord for byråkrati? Redigert 1.Juni.2007 av seilærn (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 1.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2007 "Dette fører til at politikere og overordnede myndigheter må basere sine standpunkter og vedtak på synsing og ikke på eksakt viten. Kunne du gi oss addressen til denne eksakte viten du referer til slik at vi alle får vite litt om hvordan tingene egentlig er? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
bjorngb Svart 1.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2007 Ville tro ingressen gir hele clouet her "Forvaltningen av sikkerheten på sjøen er preget av synsing, mange kokker og mye søl og ingen som har ansvaret for en samordning av ressursene." Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 1.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2007 (redigert) Jeg tror jeg har sagt dette før. Fjern Kystvakta, NSSR, politibåtene, tollbåtene, losbåtene, skjærgårdstjenesten, Kystverket o.s.v. og opprett en Kystvakt under justisdepartementet. Etter model av USCG. Redigert 1.Juni.2007 av Mulligan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.