Hydrox Startet 2.Juni.2007 Del på Facebook Startet 2.Juni.2007 (redigert) Har kjøpt meg en kartplotter av typen Northstar 557 (Navman)som er forberedt for AIS. For å få dette til å virke trenger jeg en AIS motager. Jeg er kun interessert i å se, ikke å bli sett. Hva koster noe slikt og hvor får jeg kjøpt det...?? Redigert 2.Juni.2007 av Hydrox (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 2.Juni.2007 Del på Facebook Svart 2.Juni.2007 Seatronic har NASA AIS mottager. Se her Den koster ca 3400 Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
JFE Svart 2.Juni.2007 Del på Facebook Svart 2.Juni.2007 (redigert) Hei. Jeg kjøpte 2 kanals mottager, SR-162, og antennesplitter fra www.navsystem.se. Prisen finner du i nettbutikken. Frakt til Oslo var ca 160. kr Denne fungerer utmerket på min Raymarine C-120 Jarle Redigert 2.Juni.2007 av JFE (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 2.Juni.2007 Del på Facebook Svart 2.Juni.2007 Som vi har drøftet på enkelte andre tråder skjer det en viss utvikling av setningene som sendes fra AIS senderne. Der kan derfor være klokt å kjøpe mottager som kan oppdateres både softwaremessig og hardwaremessig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.