Gunga Din Startet 16.Desember.2003 Del på Facebook Startet 16.Desember.2003 skulle hellre varit på sjöen än bak ett skrivbord................... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Tom J. Svart 16.Desember.2003 Del på Facebook Svart 16.Desember.2003 Huff Ja, jeg blir helt sjuk !! Hadde svigers på besøk i helgen, og så lysbilder fra ferieturen ned Dalslands kanal. Nå må jeg bare bort på lagringsplassen og klemme litt på'n , så kanskje de verste "absinensene" gir seg. Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 16.Desember.2003 Del på Facebook Svart 16.Desember.2003 :cryin: :cryin: men....................................bare en uke igjen så snur sola Sitér dette innlegget Link to post
Bertinius Svart 16.Desember.2003 Del på Facebook Svart 16.Desember.2003 Det er den beste dagen i året for meg Sitér dette innlegget Link to post
Ole-Jacob Svart 16.Desember.2003 Del på Facebook Svart 16.Desember.2003 Ytre Oslofjord er helt enkelt fantastisk. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 16.Desember.2003 Del på Facebook Svart 16.Desember.2003 Må bare bidra her med et innlegg - Hadde en strålende dag på sjøen i dag! Startet i mørke, kl. 07:30 (sånn omtrent,da!) og dro ut til fiskeplassen min. Trengte sårt denne båtturen fordi det har vært mye vind og dårlig vær i det siste, og én uke siden jeg var ute sist! Men, i dag, strålend vær, og NV'en minket til bris utover formiddagen - ved 14:00-tiden var det blikk!!! Det var som å seile hjem på et nylakkert stuegolv! http://www.click-smilies.de/sammlung0903/grinser/grinning-smiley-003.gif"> Snarveien gjennom Pappersund: )dag! En kald øl og en "Taffel" Kan man bedre ha det? Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Gunga Din Svart 16.Desember.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Desember.2003 til Walter Huffa mig. livet er ikke rettvist......... (såg att det var en 'kanondag' idag ! , men båten står på land så det er ikke mycket att göra åt saken!) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Ole-Jacob Svart 16.Desember.2003 Del på Facebook Svart 16.Desember.2003 Nei, det skal vel noe til. Som sagt - ytre Oslofjord... (Jeg har også bodd fire år i Bergen) Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 16.Desember.2003 Del på Facebook Svart 16.Desember.2003 Nei, det skal vel noe til. Som sagt - ytre Oslofjord... (Jeg har også bodd fire år i Bergen)Du kjenner deg kanskje igjen, på bildene, Ole-Jacob?Hvaler-øyne er et paradis! Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Ole-Jacob Svart 17.Desember.2003 Del på Facebook Svart 17.Desember.2003 Kjenner meg nok godt igjen på bildene, ja. Jeg vil påstå at det område vi har fra Hankø og sørover til Gøteborg er helt unikt i verden. Så mange muligheter og krypinn innen for et så lite område, og attpåtil i havgapet... Fjell er best flate, glatte og gule. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 17.Desember.2003 Del på Facebook Svart 17.Desember.2003 :fishing:Er utpå nesten everyday jeg og det er bare kjempe dæilig , fisk er det også Dra fra brygga mellom 0700 og 0800 ,tøffer rolig utover i mørket .Igår tirsdag16/12-03 var det nesten sånn at karlesja kunne blitt lagt ned ,bare været forsetter , men det går noen fæle rykter om kulde fra helgen av Hilsen TINE II [glow=red,2,300] Snart kommer nissen også ,GOD JUL ALLE SAMMEN[/glow] Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
M/S Bastard Svart 17.Desember.2003 Del på Facebook Svart 17.Desember.2003 Om 2 1/2 måned så begynner det og hjelpe Håper båten er funksjonel da Jeg får jobbe som f.....n i romjul og januar, har jo bestilt plass i boblehavna som jeg må få brukt Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 18.Desember.2003 Del på Facebook Svart 18.Desember.2003 Fjell er best flate, glatte og gule. Drar du et stykke lenger sørover en Hvalerøyene har du sikkert oppdaget at fargen på svabergene endrer farge fra gult til rødt. Hele Båhuslen består av rød granitt. Forøvrig den samme geologien som vi finner på en del øyer i indre Oslofjord. Et tips når du går på svabergene i Båhuslen og det har regnet eller er glatt: "Gå på rødt" De svarte feltene er groe eller mose og blir svært glatt når det har regnet. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.