Sonata 7 Startet 4.Juni.2007 Del på Facebook Startet 4.Juni.2007 Driver med muntlig eksamen i naturfag om karbon. Jeg skal skrive litt om hva vi bruker karbon til og da må det bli båtrelatert Noen som ar en forklaring? Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 4.Juni.2007 Del på Facebook Svart 4.Juni.2007 har akkurat hatt det samme problemet som deg. karboner er over alt, og olje er hydrokarboner med et eller annet ytterskall ( i følge læreren som ikke er helt god) Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Sonata 7 Svart 4.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2007 du har samme oppgaven? Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 4.Juni.2007 Del på Facebook Svart 4.Juni.2007 (redigert) nei ikke direkte men hadde om karboner og hydrokarboner på skolen for litt siden nå er det om fosile brennstoff man kan det jo fra før Redigert 4.Juni.2007 av Hilmar2 (see edit history) Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Sonata 7 Svart 4.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2007 Åja du er ett år yngre en meg du, veit ikke hvor mange det er i ytterskallet på olje Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 4.Juni.2007 Del på Facebook Svart 4.Juni.2007 hvis du søker i google på "carbon wikipedia" så finner du mye nyttig. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Hilmar 2 Svart 4.Juni.2007 Del på Facebook Svart 4.Juni.2007 (redigert) men vi vet at det er det samme med hyrokarboner bare dieselen tenner Redigert 4.Juni.2007 av Hilmar2 (see edit history) Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Sonata 7 Svart 4.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juni.2007 hmm... retter spørsmålet mitt litt anderledes, hvilke stoffer er karbonfiber laget av? Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 4.Juni.2007 Del på Facebook Svart 4.Juni.2007 ehhhh karbon ?? :lol: Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
VortexSurfer Svart 4.Juni.2007 Del på Facebook Svart 4.Juni.2007 hmm... retter spørsmålet mitt litt anderledes, hvilke stoffer er karbonfiber laget av? http://en.wikipedia.org/wiki/Carbon_fiber Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 4.Juni.2007 Del på Facebook Svart 4.Juni.2007 Lages av et eller et annet petroleumsprodukt, f.eks. Rayon, som utsettes for pyrolyse, høy temperatur og lite oksygen. Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 5.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juni.2007 Da har vi nesten klart og finne ut av dette, læreren viste ingen ting om dette ogda vet ikke sensor heller så vi får se.. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 8.Juni.2007 Del på Facebook Svart 8.Juni.2007 Skjematisk fremstilling av produksjonsprosessen for karbon. Fra B.T Åstrøm "Manufacturing of polymer composites". Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.