Drago 660 Startet 6.Juni.2007 Del på Facebook Startet 6.Juni.2007 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt rullegardin til båt? De jeg finner på web shop er for smale. Trenger en meter bredde. Andre gode ideer? Vil ikke ha denne "virre" løsningen som jeg kaller det Sitér dette innlegget Link to post
tomeriks Svart 6.Juni.2007 Del på Facebook Svart 6.Juni.2007 Har et godt tips... Få sydd til svarte kluter som er litt større enn vinduet. Sett på borrelås, på noen punkter rundt vinduet og på klutene.. Da har det blitt helt mørkt hos meg ihvertfall Sitér dette innlegget Link to post
Drago 660 Svart 6.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Juni.2007 Takker deg "tompa2" for et godt råd. Tenkte faktisk på noe lignende - kjøpe en lystett vanlig rullegardin og klippe den opp, for deretter sette på borrelås. Er litt usikker på om dette borrelås-systemet sitter, men det finner jeg vel snart ut. Hadde forøverlig en flott tur på fjorden ikveld - kun en makrell..... godt til kvelds! Sitér dette innlegget Link to post
Baatmannen Svart 7.Juni.2007 Del på Facebook Svart 7.Juni.2007 Er litt usikker på om dette borrelås-systemet sitter, men det finner jeg vel snart ut. Det sitter! Det kan jeg love deg. Sørg for å rense flatene der de skal festes først med f.eks rødsprit. Har gjort det samme med borrelås kjøpt hos Clas Ohlson. Sitter godt. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 7.Juni.2007 Del på Facebook Svart 7.Juni.2007 (redigert) www.oceanair.co.uk importer er Watski Har mye fint Redigert 7.Juni.2007 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tomeriks Svart 11.Juni.2007 Del på Facebook Svart 11.Juni.2007 Hei igjen, Det fungerer, og rengjør du skikkelig bør du ikke tenke på at det skal falle av.. Men de bør kanskje syes på klutene, ikke limes til disse, selv om det sikkert går det også.. De fleste stoff forettninger har slikt lystett stoff, så du trenger ikke kjøpe en hel rullegardin.. Billigere :-)) Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 11.Juni.2007 Del på Facebook Svart 11.Juni.2007 Jeg har akkurat montert 4 stk Kirsch. Både Princess og Gardinland selger disse. De er tette, lyse, slipper lys igjennom, men kan ikke se gjennom. Helt supre, er min erfaring. Enkle og effektive. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 11.Juni.2008 Del på Facebook Svart 11.Juni.2008 (redigert) Hvor monterte du disse? Noen vet hvor jeg kan finne fine rullegardiner til taklukene? Disse måler 81x105cm. Redigert 11.Juni.2008 av Blue_Dragon (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 11.Juni.2008 Del på Facebook Svart 11.Juni.2008 Jeg har bare klippet ut av en rullegardin (lystett) til ønsket størrelse. Deretter festet borrelås rund kantene av luken og på stoffet. Den monteres/demonters enkelt. Billig og bra! Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 11.Juni.2008 Del på Facebook Svart 11.Juni.2008 Jeg trenger noe litt bedre som er kjapp og slå opp. Trenger det også mot sol for små barn. Blir vel noe custom made. Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 11.Juni.2008 Del på Facebook Svart 11.Juni.2008 Har brukt rullegardiner for bil tidligere. Slike som er for bakrute. Funker bra som "innkikkgardiner" under dekksluker. Billig og brukbart. Mer "avansert", de som finnes i bobiler, og campingvogner. Sitér dette innlegget Link to post
Øivind E. Svart 24.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2008 Hei. Kanskje du finner noe som passer her? http://www.termomarin.no/aspx/produkter.as...=Solavskjerming MVH Øivind Sitér dette innlegget Link to post
Mergulhito Svart 24.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2008 Ocean Air som P...boy viser til her er griselekre saker, du kan få dem standard til de fleste luker og vinduer, eller custommade hvis du har noe litt spesielt. Blir levert standard med en del litt mer high class båter, og det er ferdige pakker å få kjøpt til enkelte andre standard båter (Hanse og sånn) Sitér dette innlegget Link to post
Øivind E. Svart 24.Oktober.2008 Del på Facebook Svart 24.Oktober.2008 Skiftet nick til et mer voksent. Men disse produktene blir kommer mer og mer i norske båter. Nå brukes de hovedsaklig i Windy, Viknes og Saga. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.