jmagsskj Startet 7.Juni.2007 Link til dette innlegget Startet 7.Juni.2007 Jeg lurer på å kjøpe en båt som det sitter en 50hk Chang Chai ib motor. Er det noen som har noen erfaringer med denne? Deler? Service? Tar i mot alt av tilbakemeldinger med takk. Sitér dette innlegget Link to post
retbergen Svart 7.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2007 Har aldri hørt om den, og husk at om du kjøper denne så må du en gang i fremtiden selge en chang chai motor Sitér dette innlegget Link to post
kes Svart 7.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2007 Har aldri hørt om den, og husk at om du kjøper denne så må du en gang i fremtiden selge en chang chai motor Ikke sikkert. Om 5 år heter den kanskje Toyota, Mitsubishi eller kanskje til og Mercruiser Chang Chai. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 7.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2007 Høres meget skummelt ut, aldri hørt merke. Dette ville jeg styrt unna! Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 7.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2007 Jeg for min del kommer bare på å ha hørt om Chang Chai Check ? Om det skrives slik vet jeg ikke, men kan vel garantere at han ikke er opphavsmannen bak motoren du snakker om... Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Smiley Svart 7.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2007 Er du sikker på at det er merkenavnet??? Får overhode ingen motor-relaterte treff når jeg googler det navnet. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Ludde Svart 7.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Juni.2007 (redigert) Søker du på Chang Chai diesel treffer du denne, som har en link til hjemmesiden til produsent. Denne virker desverre ikke nå. Ser ut til at de produserer strømggregater. Produserte, ser ut til at der gått konkurs. Redigert 7.Juni.2007 av Ludde (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.