Superkul Startet 8.Juni.2007 Del på Facebook Startet 8.Juni.2007 Driver og bytter pussermotorer og blader etc, er det stor forskjell på 90 og 110 gr motorer?? helst skulle jeg hatt opp mot 180 gr men alle motorer jeg finner er 110 på det meste, rutene er mye bredere en høye hvordan slår det ut med paralellarm - blir det bedre på lang rute?? båten er en 78 mod 28 sandvik Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 11.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juni.2007 er det ingen som har pippling på vindusviskere???? er det vært bryet og ekstra kostnadene med paralell arm??? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
o.b.lix Svart 11.Juni.2007 Del på Facebook Svart 11.Juni.2007 er det vært bryet og ekstra kostnadene med paralell arm??? nei. Stort sett yrkesbåter som bruker dette Når det gjelder 110 og 90 grader, så kan mange av de nye viskermotorene gjøre begge deler, er bare å flytte et stag. Så da kan du prøve deg fram... Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 11.Juni.2007 Del på Facebook Svart 11.Juni.2007 (redigert) Jeg vurderte tidligere paralelpussearmer på min, men siden vinduene nettopp er så mye bredere enn høye fant jeg ut at dette ga mindre pusseflate. Spesielt siden jeg ikke kan sette motoren høyere over vinduene. I vetuskatalugen finnes noen illustrasjoner som er greit å se på for slik planlegging. vetus (fra side 50) Redigert 11.Juni.2007 av traust (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 13.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juni.2007 takk for utfyllende svar da blir det vanlig 11o gr Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.