hasog Startet 15.November.2002 Link til dette innlegget Startet 15.November.2002 Har en Eberspaecher fra 1977 som jeg har fått, som jeg skal fikse opp har bare varmeren men jeg hvet ikke hvor kablene som er på den skal kobles. Er det noen som hvet hvor de forskjellige skal gå. Ser at 12 v dieselpumpe er løs, skal den være det? Har sendt mail til Bosch, men har ikke hørt noe fra de Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 15.November.2002 Link til dette innlegget Svart 15.November.2002 Hadde en eberspacher D1L for noen år siden. Husker at dieselpumpen var montert på skottet ved siden av varmeren så det kan nok stemme at denne skal være løs. Ledningene hukser jeg desverre ikke, i verste fall kan du kontakte en forhandler eller en som tar service og få et skjema. Kan ofte lønne seg å ringe for mange i bransjen svarer ikke på mail Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 16.November.2002 Link til dette innlegget Svart 16.November.2002 Hei hasog. Du kan få studere min eber. den er av samme årgang og er montert slik at den er lett å komme til. Båten ligger i Strusshamn. Har lagt ved et bilde som du kan sjekke om det er samme type. http://home.no.net/berbmo/eberen-2.jpg Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.