Fantasy Startet 12.Juni.2007 Del på Facebook Startet 12.Juni.2007 Jeg irriterer meg hver gang jeg skal tømme septiken pga. at hendelen til kuleventilen er krøkkete plassert, inne i et skott bakerst i midtkabinen. Er det noen som vet om en elektrisk motorstyrt kuleventil (el.tilsvarende) som kan benyttes? og eventuelt hvor slikt kan kjøpes? Det dreier seg om 38 mm utløp og 12V anlegg. Sitér dette innlegget Mvh Fantasy Link to post
olpi Svart 12.Juni.2007 Del på Facebook Svart 12.Juni.2007 Finnes sikkert en magnetventil som kan benyttes vil jeg tro. Sitér dette innlegget Link to post
hlo Svart 12.Juni.2007 Del på Facebook Svart 12.Juni.2007 Jeg har monter en enveis ventil i plast inn på slangen på min septik. Fungert så langt. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 12.Juni.2007 Del på Facebook Svart 12.Juni.2007 Enveisventil som holder konstant åpent ut? Har du vannlås (bøy opp) da som gjør at ikke "hele massan" forsvinner ut når septiken fylles, eller stoler du på at pumpa holder tett inntil du opererer den? Sitér dette innlegget Link to post
Fantasy Svart 12.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juni.2007 Jeg har monter en enveis ventil i plast inn på slangen på min septik. Fungert så langt. Så du har denne enveisventilen i plast i stedet for vanlig kulevnetil, eller som ett tillegg? Vet du hvor man får slikt? Sitér dette innlegget Mvh Fantasy Link to post
Naurstad Svart 12.Juni.2007 Del på Facebook Svart 12.Juni.2007 Elektrisk ventil har vært spurt etter tidligere i forumet. https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=30787 Sitér dette innlegget Naurstad sin hjemmeside Link to post
Tore B Svart 12.Juni.2007 Del på Facebook Svart 12.Juni.2007 Frydenbø marine equipment AS (tidligre William Knudsen) kr. 4778.- inkl. mva Sitér dette innlegget Link to post
Fantasy Svart 14.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juni.2007 takk så mye, jeg er i dialog... Sitér dette innlegget Mvh Fantasy Link to post
hlo Svart 14.Juni.2007 Del på Facebook Svart 14.Juni.2007 Jeg har en plast enveisventil mellom pumpe og kuleventil.Denne holder vannet ute og møkka inne frem til jeg kjører pumpa. enkelt og greit. Ventilen står åpen stort sett. Ventilen kjøpte jeg på min lokal forretning til kr. 60,-. Kuttes til riktig slangestørrelse og skrus på riktig veil med 2 klemmer begge sider. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.