Gunga Din Startet 19.Desember.2003 Del på Facebook Startet 19.Desember.2003 Jag er så jävla trött på min.......han er så lat..... :discuss Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Birchwood 320 Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 jøsses Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Blanco Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Det sies at hunden blir om sin herre. Jeg trodde kattene var mer selvstendige. Men ingen regel uten unntak, som i dette tilfellet. Min kone lot meg aldri få katt. Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
Gunga Din Svart 19.Desember.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Her er en til som ikke passer ombord, liker ikke vann ! Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Breezita Svart 19.Desember.2003 Del på Facebook Svart 19.Desember.2003 Ekte skipskatt er født med gjeller.... Sitér dette innlegget http://breezita.wordpress.com/Den norske sjømann er et gjennombarket folkeferd, hvor fartøy flyte kan, der er han førstemann. - B.Bjørnson Link to post
Ludde Svart 20.Desember.2003 Del på Facebook Svart 20.Desember.2003 Katter er flotte dyr. Har selv hatt katt i mange år, men den skal aldri på flere båtferier, Katter liker ikke vann, ikke sjø og ikke trange rom, så katten vår er i alle fall helt uegnet for sjølivet. Tørket kattespy daglig i en uke, og måtte pusse ned kabindøra og lakke på nytt, etter at katten hadde klatret oppover denne etter lakkfilmen. Ellers er katter kuule dyr, og veldig selvstendige, men vær obs på at det koster med katt. Pusset opp stua i vinter, etter at katten hadde tatt livet av all tapeten, og byttet/skjøtet nesten alle ledningene til PCen i går, da hun synes det er morsomt å bite på ledninger. Katt kan anbefales på det varmeste. Etter å ha sett bildene omkring skipshunder, og det faktum at hunder ligner på sine eiere etterhvert, tror jeg at jeg holder meg til katt. Det er vanskelig nok å unngå å se ut som en grånenede bulldog, om ikke omverdenen skulle kunne sammenligne oss direkte. Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
bliss X Svart 20.Desember.2003 Del på Facebook Svart 20.Desember.2003 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.