Jump to content

Kjøp av brukt henger, råd, tips og pris?

kvast

Recommended Posts

Hei, jeg har fått tilbud på en brukt henger, vi har ikke avtalt noe pris på denne ennu. Denne hengeren er ganske mange år gammel, og jeg lurer derfor på hva jeg skal se etter når jeg går over den. Kan dere komme med en sjekkliste på hvile feil og mangler jeg bør se etter. har et bilde av hengeren her:

001_thumb.jpg

Det er en kjenning av meg som skal selge den, og det er min båt som er på hengeren, passer båten eller er hengeren for liten?

PS, båten ser ikke slik ut i dag :smiley:

Redigert av kvast (see edit history)

Vongkortet er det bare å gå og hente. Du bare sier registreringsnummeret til hun i luken på vegtrafikkstasjonen så skriver hun ut et midlertidig. Så tar det 2 uker til du får nytt i posten.. :yesnod:

Gammle ting som har vist at de tåler litt er ofte bedre enn nye ting som er produsert på 2min på et bånd... :smash:

Den beste hengeren vår er fra 1976!

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Guest Avmønstret#

Ring til biltilsynet, evt. bruk SMS tjenesten og sjekk hvem hengeren er registrert på. Du må ha salgsmelding fra denne personen for å få nytt vognkort. Hvis registrert (eier) ikke er å oppdrive får du et problem. Hvis registrert eier er død må du gå på arvingene osv.. ;-)

Det er ikke så uproblematisk som det ser ut til. Dessuten er det tross alt potensielt tyvegods når man ikke har vognkort.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...