johnson_90 Startet 14.Juni.2007 Del på Facebook Startet 14.Juni.2007 Har i dag blitt lykkelig eier (håper jeg) av en suki df 115.Men selger hadde ikke instruksjonsbok til motoren. Er det noen som har eller vet hvor man kan få tak i en(evt elektronisk). Lurer og på hvor man tapper oljen på denne motoren.Fant en skrue langt ned på stammen (bak dekselet som skjuler stammen). en slags unbrakoskrue som ihverffall ikke jeg har nøkkel til. Kanskje det går like greit å suge olja opp fra peilepinnehullet ? Blir veldig glad hvis noen kan si meg hva slags plugger,olje filter osv jeg skal bruke på denne.Skal prøve å sjøsette i løpet av helga. På forhånd hjertlig takk. Kommentar fra moderator: Emnetittelen er endret, var opprinnelig instruksjonsbok Suzuki DF 115.2002 mod.. Emnetittelen skal fortelle hva emnet handler om. Produktnavn skal være med og CAPSLOCK skal unngås. For informasjon, se dette innlegget samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
johnson_90 Svart 15.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juni.2007 er det virkelig ingen som kan hjelpe meg her. Olje plugger og filter har jeg fått tak i. men hvor mye olje går det ca på denne. Sitér dette innlegget Link to post
kristian Svart 15.Juni.2007 Del på Facebook Svart 15.Juni.2007 Hei, du bør ringe en forhandler og bestille en Owners manual, det går 5,5 liter olje på en ny 115hk 4 takter. Suzuki Ellers så er det normalt og tappe av oljen på stammen, som regel bak et deksel som du sier. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
yevensen Svart 15.Juni.2007 Del på Facebook Svart 15.Juni.2007 Har du hørt med importør: Postadresse: Erling Sande A/S, Postboks 4114, 3005 Drammen Telefon: (+47) 32 21 89 20 Telefaks: (+47) 32 21 89 29 http://www.erling-sande.no/ Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 15.Juni.2007 Del på Facebook Svart 15.Juni.2007 På brp.com kan du trolig finne manual til tilsvarende Johnson. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.