Bergen dørk Startet 15.Juni.2007 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2007 (redigert) Har skjønt at skal en få tak i en rimelig og lett to-takter til gummibåten må en shoppe raskt. Noen som kjenner denne motoren som ligger på finn.no? Hvordan er den i forhold til eks Tohatsu, som det var en annen tråd på her om dagen? Finn-annonse her. Forhandles av West Systems - produktomtale her. Redigert 15.Juni.2007 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Winrace12 Svart 17.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2007 (redigert) Jeg har også hørt mye bra om johnson, men når det gjelder 3,5 hk så har jeg hørt det er mye problemer med de... Bl.a at svinghjul har satt seg etter vinteren og dårlig kjøling, men jeg har aldri hatt en så jeg har ikke erfaring. På bakken motor tar de 4490- for 3,5 hk, så skal du kjøpe så blir det billigere der! En kamerat hadde en 4 hk 4-takt, den var utrolig sprek og problemfri!, så jeg hadde satset på denne! Bakken motor tar 6950,-, så løp og kjøp link: http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...t=63&page=3 Redigert 17.Juni.2007 av Winrace12 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.