snekkegutt Startet 19.Juni.2007 Del på Facebook Startet 19.Juni.2007 Hei, kan jeg kjøpe en slik giver fra Canada, er de helt like de som har blitt solgt i Norge? Den jeg skal ha er egentlig gått ut, men jeg kan altså få en fra Canada. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 19.Juni.2007 Del på Facebook Svart 19.Juni.2007 (redigert) Kan ikke skjønne hva som eventuelt skulle være forskjellig på disse. Alt som har med språk, fot/meter etc settes jo opp på selve ekkoloddet, giveren bare sender og mottar signal. Så dette går helt sikkert greit ja! Redigert 19.Juni.2007 av index (see edit history) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
MT. Svart 19.Juni.2007 Del på Facebook Svart 19.Juni.2007 Ser i en annen tråd at du etterspør svinger ved navn XAP 6 20. Pussig at Belanor ikke kan skaffe denne. WMJ Marine har den til 55 dollar. Men 250 DX er ikke lista som kompatibelt, kun 200 DX. Kan det være en forskjell et sted? Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
roaldbj Svart 19.Juni.2007 Del på Facebook Svart 19.Juni.2007 Språket på denne er nok litt vanskelig, men kanskje du finner noe info av interesse: http://www.humminbird.ch/hum250.html For meg virker det som at 250DX og 200DX er identiske mht svinger: http://www.humminbird.com/images/PDF/200dx.pdf Sewr at svingeren på 200 DX bruker 200 kHz og 83 kHz og har betegnelsen XT-6-20 Sitér dette innlegget Link to post
snekkegutt Svart 19.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juni.2007 Takk for svar. Jeg leste en plass at 250DX som ble solgt i Norge ble kalt for 200DX i utlandet (USA?), men at det er samme apparatet og samme svingeren. Den er jo faktisk endel rimeligere å bestille fra USA også. mvh classic Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 19.Juni.2007 Del på Facebook Svart 19.Juni.2007 Jeg får pakke fra WMJ i dag, med bla ny svinger.... Sydvesten med flere har også god erfaring med WMJ marine, så jeg i en annen tråd. Så det kan nok anbefales. Om de har den på lager, får du den raskere enn gjennom norsk postvesen. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.