Torsen67 Svart 5 timer siden Link til dette innlegget Svart 5 timer siden Jeg hadde et isotherm 42 liter i gamlebåten. Syns det kjølet dårlig, uten at jeg fant noe feil. Skapet var plassert under førersetet. Så leste jeg dette med lufting. Etter en hel dag på sjøen løsnet jeg de 4 skruene som holder kjøleskapet på plass og dro det ut. Gjett om det var varmt der. Kjøpte to stk avlange ventilasjonsrister i alu fra Biltema. Skjærte ut slisse ned i forkant og helt oppe i bakkant. Plutselig så gikk motor sjeldnere, samt at den kjølte bedre. Når jeg så stoppet motor og la oss på svai, så holdt skapet seg godt og kaldt på laveste innstilling. Forbruksbatteriet er på 1 x 115 ah og holdt seg fint gjennom hele natten, i tillegg til at vi brukte ferskvann og el-dassen ved behov. Kjøleskapet var også rustent i bakkant så den fikk seg en god omgang med CRC 6-66. Tror mange sliter med kjøleskap pga dårlig kjøling av kompressor. NB: vi har alltid kjøleskapet på full guffe når båten er i drift. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.