Jump to content

Billig diesel fra tankbil i Oslo torsdag 21. juni 2007

Far Out

Recommended Posts

Jeg har avtalt å få en tankbil med diesel ned til bryggen ved Oslo Motorbåtforening innerst i Bestumkilen ved Sjølyst i Oslo torsdag kl 1700.

Prisen er kr 6.25 per liter.

For at han skal komme må vi fylle minst 1 000 liter. Jeg trenger omkring 350 liter.

Hvis noen flere trenger diesel før sommeren send meg en SMS på 971 79 688, så ser jeg om vi blir "mange" nok til at han vil komme, og melder tilbake etter lunch på torsdag.

Far Out

Jeg fikk navnet på leverandøren til Anonym og ringte dem idag. De kan levere med minstevolum på 200 liter. Prisen jeg fikk tilbudt er 6,65 opp til 1 000 liter, deretter 6,60 opp til 4000 liter og over dette 6,37.

Jeg forstod at Anonym har fyllt sammen med en større båt, så det kan være at denne båten har en bedre avtale med leverandøren.

Jeg kan derfor fortsatt anbefale Erik's Oljeservice, som har tilbudt meg 6,25 kroner per liter, og som er klar til å levere torsdag kl 1700.

Redigert av Far Out (see edit history)
  • 4 uker senere...

Så en kar som tanket fra tankbil i havna i dag. Prisen var 4,90 pr liter ex mva dvs 6,10 kroner/liter.

Så jeg spurte om jeg også kunne ringe og bestille bil om jeg skulle ha 500 liter - og det var helt OK om de hadde andre oppdrag i samme område.

Østfold Olje Ragnar Larsen & Sønner AS

Engelsvikenveien 158 1628 Engelsviken

69 33 91 80

Har jammen tenkt å teste dette.

Jeg har glemt om Bitteliten ligger nord eller sør for kanalen i Moss. Jeg kan godt tenke meg å være med på diesel "fylling". Har i de to-tre siste årene hatt god erfaring med diesel fra HSR i Horten, men Moss er også en flott by - så det skader ikke med en tur innom Moss. Ser at adressen til tankbilen er Engelsviken - betyr dette at man også kan dra direkte til Engelsviken og få diesel på dagen - mon tro? Jeg ser at diesel fylt i Tyskland og Danmark har gitt en lett antydning til sotdannelse på skroget - dette hadde jeg ikke tidligere. Vi snakkes. Ligger for tiden i Limfjorden. Blir her en ukes tid og følger http://ocean.dmi.dk/anim/index.html før vi går mot Gøteborg og videre - forhåpentligvis - via Väderöene - til Ursholmen (favoritt havn nr 1).

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...