Jump to content

Merantifiner  

Tine IV

Recommended Posts

:santa:Heisann .Lurer på om noen har erfaring med bruk Merantifiner ? Så et resultat av en som bytter ut noen plater på skotta og han bruker merantifiner plater .Hadde dem med seg ferdig lakka . Jeg spurte rett ut om det var teak jeg men nei da,det var det ikke .Bare pass på og få di platene som har mest rødt i seg sa han , ellers blir det ikke så bra og se på (likhet til teak) da . Prisen er ok  da , ca 234- på Maxbo får ei plate på 240 x 120 ,6mm trur jeg det var , så jeg ikke sier noe galt .Tenkte å lage  div hyller og slikt så kunne kansje dette være noe både pris og resultatmessig og se på .Da er det bare holdbarheten igjen ,har søkt her men fant ikkenoe om det.Så kansje noen har brukt eller veit om noen som har erfaring med denne typen ?   PS: nå kommer snart nissen til alle oss som har vært snille  :smiley:

:santa:

Hilsen[glow=red,2,300] TINE II[/glow]

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Hva styrken angår, kan du trygt bruke meranti. Jeg har hørt ( jeg jobber i trebransjen ) at den er litt sterkere enn teak, da teak er vanskeligere å lime pga. olieinnholdet. Bruk meranti du.

Mvh. Jens Rytter.

Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre)

Jeg har jo sett i nabobåten hvordan det blir ferdig lakket og montert ,helt topp det .Også hører jeg fra dere og ser på div linker ,ikkeno tvil her , bare prisen sier jo sitt da -Rett på Maxbo  når det opner så da er det mere arbeid , mye mere arbeid på gang  :lol: Takker og bukker  :rolleyes:

Hilsen  [glow=red,2,300]TINE II [/glow]

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...