Mellomstor Startet 20.Juni.2007 Link til dette innlegget Startet 20.Juni.2007 Hei I min Nidelv 26 sitter det en Yanmar 77hk det er en 86 modell. Denne har et instrumentpanel med følgende: Turteller, nøkkel for start, stoppknapp, alarm, og varsellamper. Dette instrumentet har med tidens stund sprukket litt i kantene og jeg ønsker derfor og bytte det. Vet det finnes et tilsvarenede innstrument som også inneholder Oljetrykksmåler og temperaturmåler. ET SLIKT ØNSKES :-) Snakket med Yanmar undersjøen for alle, de hadde slike nye men de kostet 6000,- Så om noen har slike brukte så svar gjerne på dette inlegget.. Mr. Nidelv 26 Sitér dette innlegget Sjøen er for alle :-) Link to post
jo_no Svart 20.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2007 Hvis du frekventerer ebay.com, hender det at det selges instrumentpaneler til Yanmar der. Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 20.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2007 Du kan jo kjøpe andre klokker for eks Wema de kan passe i innfellingen blir billigere dette.MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
koh Svart 20.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2007 Tja - da jeg hadde det problemet på tilsvarende motor, laget jeg ei teakramme av en vinkellist. Det ble både billig og pent, og funket de årene jeg hadde båten. Men det var jo nytt panel du spurte etter. Så her ser du ett som sannsynligvis er likt det gamle - http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Yanmar-Old-...sspagenameZWD1V -koh Sitér dette innlegget Link to post
Mellomstor Svart 21.Juni.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2007 Takker for tips.. Det var nesten som det panelet på den siste linken.. Har tenkt på og bygge om med en teak plate jeg også.. Sliter bare med tiden!! Hvor skal jeg finne tiden til og gjøre dette Sitér dette innlegget Sjøen er for alle :-) Link to post
koh Svart 21.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2007 Jeg brukte ei teak vinkellist som jeg gjæret og limte og lakket - har du ikke tid nå, får du ta det når du får tid - det er jo snakk om kosmetikk. Slik så det ut i min Nidelv (fant igjen bildene jeg tok da jeg solgte) -koh Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.