passat Startet 21.Juni.2007 Link til dette innlegget Startet 21.Juni.2007 Hei Jeg har en garmin 235 som jeg skulle hatt et kart over sørlandet. I den plotteren jeg har står det et kart over bergen/stavanger. Er det mulig å få en overgang fra den sån at jeg kan få kjøpt en cd over sørlandet som jeg kan legge inn. Mvh stian Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 21.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2007 Garmin 235 benytter et kartsystem som heter G-chart tror jeg. Det er ikke mulig å få tak i kart til denne modellen lenger. Sitér dette innlegget Link to post
passat Svart 22.Juni.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2007 Ok Så egentlig så er ikke den noe å ha på. Hvor mye kan jeg ta får slik en der er kart med Stavanger-bergen med. Sitér dette innlegget Link to post
jøgga Svart 23.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2008 hei har du dette kartet enda?.ønsker å kjøpe det av deg viss mulig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.