Golito Svart 20.Juni.2008 Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 Har kjørt både Suzuki DT20 '95 og Tohatsu 9.9(15) '02 på samme båt, og Tohatsuen hadde langt mer behagelig gange, MYE mindre vibrasjoner samt mindre støy. På bånn pæle bruker den som mange har nevnt litt suppe, men synes alt i alt den gir veldig mye for penga Bare å dra av litt på gassen det.. Sitér dette innlegget Link to post
Los Endos Svart 20.Juni.2008 Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 Har hatt en 25 hk Tohatsu totakter siden ny, og kort oppsummert: * Den støyer * Den er tørst * Den går utrolig bra (sterk, høy toppfart) * Enkel mekanikk, aldri noe feil, lett å passe på selv * Lav vekt i forhold til andre 25 hk motorer. Konklusjon: Kjempefornøyd til bruken av båten: Transportbåt på hytta. Sitér dette innlegget Link to post
mosteen Svart 20.Juni.2008 Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 Leste nylig i et eller annet båtblad og tror det var Tohatsu som vant testen? Sitér dette innlegget - Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. Winston Churchill. - Var vi ikke så forbannet implisert i det, ville vi for lenge siden mistet interessen for oss selv. Piet Hein. Link to post
Mouche Svart 20.Juni.2008 Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 Det stemmer! Jeg refertere også til en slik test i innlegg #32 i denne tråden. Har selv en 18hk Tohatsu to-takter og har akkurat samme erfaring med denne som Los Endos beskriver i sitt innlegg her. Vel, synes faktisk ikke den er så ille tørst så lenge man drar av litt fra topp turtall! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
knutza Svart 20.Juni.2008 Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 Jeg har en 5 hk tohatsu fra 1991, den går som en klokke og har aldri hatt et feilslag. Har kun skiftet plugg og gearolje. Forrige sesong brukte jeg den som motor på seilbåten min, den klarte 4 knop, ikke verst med båt på nesten 4 tonn og 5 hk motor. Se også her Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 20.Juni.2008 Del på Facebook Svart 20.Juni.2008 Har hatt en 25 hk Tohatsu totakter siden ny, og kort oppsummert: * Den støyer * Den er tørst * Den går utrolig bra (sterk, høy toppfart) * Enkel mekanikk, aldri noe feil, lett å passe på selv * Lav vekt i forhold til andre 25 hk motorer. Konklusjon: Kjempefornøyd til bruken av båten: Transportbåt på hytta. helt enig med deg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.