Jump to content

Er det mange som drar alene på tur?


Pjolter

Hvor mange er dere i båten?  

431 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Har 2-3 gutteturer hvert år + 2 ....

 

Skulle ønske det ble tid til 2-3 gutteturer i året jeg og, men i år starta vi tidlig for i det minste å få med oss èn........

 

Ellers seiler jeg regatta hver uke i sesongen (16 onsdagsregattaer + hva man måtte ha tid til av helgeregattaer). Ikke på min båt da (de siste årene), men seiling er det lell.

S/Y Surprise

Link to post
Share on other sites

Fant ikke noe alternativ som passet :wink: , men på tur med Amica drar jeg som oftest sammen med min ektemann. Ellers hender det at jeg drar på tur sammen med de andre entusiastene i fartøylaget Straumingen, da benytter vi den gamle kutteren vår.

 

mvh

Ella

"Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)
Amicas blogg
Jøa kystlag

Link to post
Share on other sites

  • 4 år senere...

Spørreundersøkelsen er ikke mulig å svare på. Jeg kunne krysse av på det meste, og det er jo nettopp det som er noe av sjarmen med båtlivet. Fleksibilitet er jo hva det dreier seg om. Generalen og jeg har mange turer sammen. Av og til kommer barna med ektefeller/ kjærester/ venner/ hunder, og det er veldig kjekt. Våre gamle foreldre er av og til med på dagsturer. Det er alltid hyggelig å invitere venner på middag i havner med biltilgang, noen ganger kommer de med ferge dit vi er, eller blir med på dagsturer. Og noen ganger drar jeg ut alene, enten for å fiske, eller for en fredelig kveld i uthavn.

 

Igjen, noe av gleden med båt er at den kan brukes i alle de modalitetene som nevnes i spørreundersøkelsen!

Laholm

Link to post
Share on other sites

For et par år siden havde jeg arbejdet for meget og trængte til ferie. Så jeg købte et par uger til og fik i alt seks ugers sommerferie det år. De første to uger arbejdede Fruen stadig, så jeg sejlede afsted mod svenskekysten alene. Det meste af de to uger var jeg alene og det var herligt! Meditativt, tænksomt og til sidst rigtig dejligt at se familien igen. Jeg kan på det varmeste anbefale at tage en uge eller to alene. Det er balsam for i hvert fald min sjæl!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...