tool Startet 24.Juni.2007 Del på Facebook Startet 24.Juni.2007 Har en Bever Sport 490 med en Suzuki DF 40. Har hatt batteriet stående i om vinteren. I år får jeg ikke spenning til releer. Ingen tilt, ingen start. Polene og kontaktflatene på hovedbryter er pusset. Spenningen på batteriet er 12,86 Volt. For meg ser det ikke ut til å være noen sikringer på hovedstrømkretsen. Noen som kjenner båttypen? Sitter det en sikring et sted jeg ikke ser? Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 24.Juni.2007 Del på Facebook Svart 24.Juni.2007 Av skjemaet i instruksjonsboka ser jeg at det er en 30A sikring plassert etter startmotoren et sted. Ledningene fra batteriet skal gå direkte til startmotoren. Sitér dette innlegget Link to post
tool Svart 25.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juni.2007 Mange takk. Da starter jeg undersøkelsen der. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.