Verrie Startet 25.Juni.2007 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2007 Jeg tar sjansen på at denne kan postes i Åpent Forum istedet for off topic av følgende årsaker : -det er maritimt preg -det er ikke vanlig salgbar vare. (tror jeg ?) Det jeg er på jakt etter, er storlenket gammeldags kjetting til å bruke som pynt mellom parkeringsplass og hage. Jeg antar der finnes tilgjengelig. Spørsmålet er bare hvor ? Jeg ønsker derfor tips om selgere/andre som har dette. Lengden jeg trenger er 22 meter. Jeg ønsker storlenket da dette er enklere å vedlikeholde fremfor kortlenket, samt at jeg har noen ankere (gamle/store) som skal inngå i pynten....... Dersom teknisk allikevel mener denne er off-topic, har jeg ingen motforestillinger om at denne tråden flyttes...... Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 25.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 25.Juni.2007 (redigert) Kanskje dissse kan ha noe Redigert 25.Juni.2007 av M/S Bastard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 26.Juni.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2007 Jeg løfter denne i håp om flere forslag..... Sitér dette innlegget Link to post
Husky Svart 26.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2007 Hei, det går jo an å høre med Rabben hva de har eller eventuelt kan skaffe. Lykke til! mvh Espen Sitér dette innlegget mvh Espen Link to post
Framtia Svart 26.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2007 har du sett denne? Stilsikkert gjerde Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Verrie Svart 27.Juni.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2007 Jeg skjønner nå at jeg for noen år siden skulle vært forutseende nok til å skjønne at prisen på slikt kom til å stige, for så å kjøpe opp alt av kjetting som fantes. Prisen ligger nemlig nå normalt på rundt 500 per meter (eller mer) for "midt på treet" kvalitet. Derimot fikk jeg i dag tak i bra kvalitet/storlenket til litt mere edruelige priser, dog fortsatt svinedyrt etter mitt syn. Men, pent tror jeg det blir. Nå er det bare å vente på en entreprenør som skal begynne å sprenge ut ei tomt i nærheten, slik at jeg kan få tak i det vi her lokalt kaller "rød Fjæregranitt", slik at de flyter fint med grunnmurer etc. Dette skal skje før ferien :-) Takk for innspillene som er kommet frem i tråden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.