Dust Startet 25.Juni.2007 Link til dette innlegget Startet 25.Juni.2007 Jeg har en Sleipner baugtruster 2004 mod. som ikke virker, har skiftet batteri i fjernkontrollen, det er strøm frem til motoren, har en mistanke til at det kan være kontrollpanelet, får ikke på det gule lyset. Har noen en ide`? Har ikke funnet noen sikringer som er gåen heller. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 26.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2007 Sleipner har fjernkontroller med joystick og med trykktaster. Kjenner til at det var noe vansker med paneler som hadde trykktaster. Dersom du ikke får aktivert panelet ved å trykke på de to på-tastene, tyder dette på defekt kontrollpanel. Ta en telefon til Sleipner. Sitér dette innlegget Link to post
Dust Svart 26.Juni.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2007 (redigert) Takk for svaret, jeg har joystick med trykknapper, skal ringe Sleipner med en gang. Redigert 26.Juni.2007 av Dust (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Linn Christina Svart 26.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2007 Har selv sleipner modell 2001, begge kontrollene røk etter en sesong, fikk nye i posten etter en uke og ikke noe tull senere.. Sitér dette innlegget Link to post
BEG Svart 26.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2007 Samme her med knapper og panel fra 2001. Fungerte kun når man holdt begge "on"-knappene inne samtidig med at man trykket på manøvrering. Fikk også nytt panel uten kostnad. Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Dust Svart 27.Juni.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2007 Har målt strøm frem til panelet, hvis jeg lasker mellom rød og blå ledning så går trusteren. I følge Sleipner er det panelet som er gåent. Regner med at kan reklamere å få et nytt. Mitt var produsert i september 2003 Sitér dette innlegget Link to post
glek Svart 29.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2007 Har 2000 mod. Trusteren min virker kun dersom jeg tvangskjører ved å holde begge on-knappene inne.Skal ringe Sleipner idag. Dette er tydeligvis et svakt punkt. Sitér dette innlegget Link to post
Dust Svart 2.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2007 Fikk nytt kontrollpanel fra Sleipner idag, skal montere det i morgen. Kjempegod service og hyggelige folk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.