Sabrina Startet 26.Juni.2007 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2007 Hei, og god sommer alle sammen. Kjenner noen til hvor der er en båtrampe på Askøy eller i Bergens området? Jeg har kjøpt en 22' halvplaner som jeg skal hente på tilhenger og frakte til sørlandet. Mvh sabrina Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 26.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2007 Fjell båtlag på Bildøy har rampe - priser finner du sikkert på nettsidenen demses.... Sitér dette innlegget Link to post
vest-stril Svart 26.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2007 På Vik i Øygarden har de en båtopptaksplass,grendalaget tar 50,-. Ikke så langt over fjorden fra Askøy. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 26.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2007 Flott om vi kan få flere bidrag til Utsettingsramper, det ligger en avdeling for dette under hvert distrikt av havneforumet. Sitér dette innlegget Link to post
Linn Christina Svart 26.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2007 Hei, og god sommer alle sammen. Kjenner noen til hvor der er en båtrampe på Askøy eller i Bergens området? Jeg har kjøpt en 22' halvplaner som jeg skal hente på tilhenger og frakte til sørlandet. Mvh sabrina Polleide ved ågotnes er det gratis å ta opp og ut båter fra henger, det samme er det på rong i øygarden kommune.. Sitér dette innlegget Link to post
Tidi Svart 26.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2007 Askøy seilsportsenter i kollavågen har rampe. Usikker på pris og størrelse, men 22` går nok greit! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.