Gismo Startet 26.Juni.2007 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2007 Noen som fikk tak i 15"lcd tv med dvd spiller som ble annonsert i ei blekke på mandag? Så annonsen først sein på mandagkveld, heiv meg i bilen med snuten mot Arendal tirsdag morgen. Utsolgt Den servicevennelige ekspeditøren ringte butikkene i Sandefjord og Kristiansand men alle var utsolgt allrede mandag formiddag. For ett lokketilbud Skulle vel helst ha reist derfra uten noe som helst i kurven, men den ble allikevell fylt til randen, så da har Coop Obs oppnådd det de ville Gismo Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 26.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2007 (redigert) Så anonsen i helga, men kom ikke hjem fra tur før sent i går. I dag var det tomt ja, og iflg ekspeditrisen var det tomt allerede i går, både i Stavanger, Sandnes, og Bryne. La også igjen noen tusenlapper i våtdrakter og annen bade morro, så de lurte meg også Men finnes denne Tv'en å få tak i noe annet sted, enten det er til samme pris, eller om det koster mer. 15" 12V innebygget DVD er helt perfekt til mitt bruk. Redigert 26.Juni.2007 av Erik (see edit history) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
index Svart 26.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2007 Så tilbudet jeg også, men ble ikke helt ferdig med å vurdere om jeg trenger den eller ikke . Men det må da være snakk om utgående modeller siden de er såpass rimelige? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Gismo Svart 26.Juni.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2007 Fant ett her, men om min regnekunnskap er riktig bruker dette 4,6 amp , mot det til coop som brukte 3 amp. Og i tillegg 2,5 ganger så dyrt http://www.hyttebutikken.no/netthandel/pro...41818f739e0f9cb Sitér dette innlegget Link to post
lassal Svart 26.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2007 Hyttebutikken her tilbud på 12-volts flat TV'er med innebygd dvd spiller til en ok penge. Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 26.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2007 hvilket merke var det Coop obs solgte? Sitér dette innlegget Link to post
SRA Svart 26.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2007 Fant ut av merket, det var Lumatron. Jeg var også ute for å kjøpe et slikt, legger ved en link til en test. Kansje like greit at det ikke var fler igjen... dette er testen av 19" og den testen var ikke helt god. Muligt testerene stiller litt for høye krav men alle knappene burde virke. http://www.dinside.no/php/art.php?id=360268 Sitér dette innlegget Link to post
Gismo Svart 26.Juni.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2007 Kanskje like greit det ikke ble noe av da, når: "Det viste seg at den innebygde tuneren var ganske kresen på signalene, og det var en del "snø" og liv i bildet på de fleste kanalene". Ikke noe særlig i båt vel? Og "Lyden var særdeles tynn og spinkel, nesten som å spille musikk på internhøyttaleren i mobiltelefonen" Heller ikke noe særlig i snekke . Sitér dette innlegget Link to post
Belly Svart 26.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2007 Men det må da være snakk om utgående modeller siden de er såpass rimelige? All forbrukerelektronikk er vel i grunnen "utgående modeller"? Kjøp deg en dings og det kommer noe bedre i løpet av to uker. Hele mekanismen er hysterisk. Jeg prøvde å komme utviklingen i forkjøpet ved å kjøpe aller nyeste modell - og ender selvfølgelig opp med å betale uforholdsmessig mye for et produkt som koster 30% mindre om to måneder. Merker også at jeg bruker UFORHOLDSMESSIG mye tid på å sjekke tester, brukererfaringer etc.. Hvorfor? Selv med timepris som en jordbærplukker i svart arbeid ligger jeg dårlig an: Har vel svidd av tid tilsvarende et par lapper bare å for å sjekke om jeg skal kjøpe mp3-spilleren til 395,- hos Clas eller den til 495 på Elkjøp. Tenk over det: Vi blir hekta. Og lurt trill rundt. Slapp av: Kjøp den dingsen du har lyst på og råd til, skynd deg ut på sjøen, og nyt livet... Sitér dette innlegget Link to post
Gismo Svart 7.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2007 Var innom Tolema i Porsgrunn i går, og der hadde de pakkepris på 15"lcd tv, dvd spiller og Triax ufo antenne med forsterker. Alt på 12 v. kun 3690,-! Slo til, og monterte i dag. Alt ser ut til å fungere utmerket, bortsett fra noe flimring på tven da . Dette blir avduket når fruen og ungene begynner å bli utolmodige, og kanskje vi kan kjøre noen lenger strekk, og komme oss litt lengre enn bare Kragerø skjærgården? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.