Jump to content

12 V tv/dvd på Coop Obs

Gismo

Recommended Posts

Noen som fikk tak i 15"lcd tv med dvd spiller som ble annonsert i ei blekke på mandag?

Så annonsen først sein på mandagkveld, heiv meg i bilen med snuten mot Arendal tirsdag morgen. Utsolgt :headbang::headbang:

Den servicevennelige ekspeditøren ringte butikkene i Sandefjord og Kristiansand men alle var utsolgt allrede mandag formiddag.

For ett lokketilbud :confused: Skulle vel helst ha reist derfra uten noe som helst i kurven, men den ble allikevell fylt til randen, så da har Coop Obs oppnådd det de ville :lol:

Gismo

Så anonsen i helga, men kom ikke hjem fra tur før sent i går.

I dag var det tomt ja, og iflg ekspeditrisen var det tomt allerede i går, både i Stavanger, Sandnes, og Bryne. :headbang:

La også igjen noen tusenlapper i våtdrakter og annen bade morro, så de lurte meg også :blush:

Men finnes denne Tv'en å få tak i noe annet sted, enten det er til samme pris, eller om det koster mer. 15" 12V innebygget DVD er helt perfekt til mitt bruk.

Redigert av Erik (see edit history)

Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie

Så tilbudet jeg også, men ble ikke helt ferdig med å vurdere om jeg trenger den eller ikke :lol::lol: . Men det må da være snakk om utgående modeller siden de er såpass rimelige?

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Kanskje like greit det ikke ble noe av da, når:

"Det viste seg at den innebygde tuneren var ganske kresen på signalene, og det var en del "snø" og liv i bildet på de fleste kanalene". Ikke noe særlig i båt vel? Og "Lyden var særdeles tynn og spinkel, nesten som å spille musikk på internhøyttaleren i mobiltelefonen" :smiley::confused:

Heller ikke noe særlig i snekke :nonod: .

Men det må da være snakk om utgående modeller siden de er såpass rimelige?

All forbrukerelektronikk er vel i grunnen "utgående modeller"? Kjøp deg en dings og det kommer noe bedre i løpet av to uker.

Hele mekanismen er hysterisk. Jeg prøvde å komme utviklingen i forkjøpet ved å kjøpe aller nyeste modell - og ender selvfølgelig opp med å betale uforholdsmessig mye for et produkt som koster 30% mindre om to måneder.

Merker også at jeg bruker UFORHOLDSMESSIG mye tid på å sjekke tester, brukererfaringer etc.. Hvorfor? Selv med timepris som en jordbærplukker i svart arbeid ligger jeg dårlig an: Har vel svidd av tid tilsvarende et par lapper bare å for å sjekke om jeg skal kjøpe mp3-spilleren til 395,- hos Clas eller den til 495 på Elkjøp.

Tenk over det: Vi blir hekta. Og lurt trill rundt.

Slapp av: Kjøp den dingsen du har lyst på og råd til, skynd deg ut på sjøen, og nyt livet...

• 2 uker senere...

Var innom Tolema i Porsgrunn i går, og der hadde de pakkepris på 15"lcd tv, dvd spiller og Triax ufo antenne med forsterker. Alt på 12 v.

kun 3690,-!

Slo til, og monterte i dag. Alt ser ut til å fungere utmerket, bortsett fra noe flimring på tven da :yesnod: .

Dette blir avduket når fruen og ungene begynner å bli utolmodige, og kanskje vi kan kjøre noen lenger strekk, og komme oss litt lengre enn bare Kragerø skjærgården? :lol:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...