p-kaill Startet 27.Juni.2007 Del på Facebook Startet 27.Juni.2007 Tenkte å bytte ut fett presskoppene med 2 stk fettpresser for 400 gr. patroner. Er det noen som har sett noen som selger doble fettpresser som er egnet for et maritimt miljø. Er lei av å fylle presskoppene med fett og det griseriet det blir av det. Å håndtere fettpatroner er enklere. Sitér dette innlegget Link to post
Larspo Svart 27.Juni.2007 Del på Facebook Svart 27.Juni.2007 Jeg bruker en liten hendig sak som egentlig er til Mercriser/mercury tror jeg (passer til allt, men er solgt i deres varesort). Den har løse patroner, men patronene er vesentlig mindre enn de "normale". Lite klin og kommer greitt til på trange plasser. Min er kjøpt på Båtholm i Halden. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 27.Juni.2007 Del på Facebook Svart 27.Juni.2007 Bruker du mye grease, siden du vil bytte? Selv fyller jeg ikke fettkoppene hvert år en gang! En halv tørn hver 50 timer eller så, skal holde det! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
TMe Svart 27.Juni.2007 Del på Facebook Svart 27.Juni.2007 Det er vel bare å montere fast 2stk vanlige fettpresser og erstatte slangen med rør ned til smørepunktene. Ingen uvanlig løsning på større båter. Alternativt kun 1stk presse og 3-veis ventil. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.