jo_no Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 ....har vært to ganger forbi med bil.... men det gjelds ikke :nonod: Håper at jeg får realisert en båttur dit til sommeren. Nydelig anlegg, forresten. Og behøver du teknisk hjelp, ligger Båtmothorsen ved innløpet. Mer eller mindre døgnåpent om sommeren... Sitér dette innlegget Link to post
ThorU Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 (redigert) Mamma og de hadde seg en tur bort di ti sommer, men kom ikke under broa, så de snudde og kjørte ut igjen.. De hadde vist fått mange rare blikk og man kunne se på forbipaserende at de ikke skjønte hvordan de hadde kommet seg under broene.. Redigert 9.Oktober.2008 av Toby (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 De to broene er merket 4,5meter, jeg gikk gjennom der to ganger i sommer og kanalen er veldig fin. Det er fortøyning to steder inne i kanalen mellom broene. Det er også kommet fuel i marinaen. Har man unger med kan en visit til Vikingland en gåtur unna være kjekt. Mener også det gikk en buss til Lindesnes fyr men dette var tidlig på dagen så den rakk ikke vi. Sitér dette innlegget Link to post
rogre Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 Gikk selv igjennom kanalen i sommer , måtte riktig nok legge ned mastene på skøyta men det var fort gjort. En kjempefin kanal var det og ikke minst en flott skjærgård om man kan kalle den for det. Angrer som en hund på at jeg ikke gikk innaskjærs mellom Mandal og Flekkerøy , valgte leia i stedet noe jeg angrer på men det er en annen historie. Kommer garantert tilbake neste sommer Sitér dette innlegget Link to post
Andy Svart 9.Oktober.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2008 Var i gjennom i sommer. Kanalen er fin den - og så er den jo kledd med stein fra Høvåg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.