Jensen_fra_Vest Startet 28.Desember.2003 Link til dette innlegget Startet 28.Desember.2003 Hei alle! Var en liten tur i båten idag, flott tur i stille vær. MEN jeg så en båt der var gått ned. Veit ikke hvem som eier den , ca. 15 fot åben båt ved Tjeldstø kai i Øygarden. Se til båtene, der er kommet mye vatten i det sidste, men som Poseidon skrev i en annen tråd: Vær forsiktig, ikke vert å ta sjanser for en båt. :nono: Vil med det samme takke de som har startet, og jobber med disse sider: KJEMPEBRA. Her koser jeg meg. Takk til alle medlemmerne der kommer med spørsmål og svar, det lærer vi alle av. Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
Baywatch Svart 28.Desember.2003 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2003 Kan bare skrive under på at båtene fylles utrolig fort når det regner slik det har gjort nå i julehelgen! Min neste båt skal være selvlensende eller i det minste tett ved hjelp av kalesje! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.