Grisli Startet 1.Juli.2007 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2007 Hvo får man tak i rimelig kalesjestoff? Skal lage et slikt trekk/vindskjerm som sitter bak på pullpiten.... Forslag til hvordan man lager slikt? Har ikke sydd siden formingen på ungdomsskolen en gang i forrige århundre... Sitér dette innlegget Link to post
Rune B. Svart 1.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2007 Er ikke sikker på om de har det du trenger, men stoff og stil har mye stoff. Jeg kjøpte skai der og den var helt topp! Kostet 100kr mindre enn alle andre steder også! Kostet 59kr lengdemeter og bredden var lik som alle andre jeg kikket på. tror den var over meteren. Prisene ligger på rundt dette 50 - 150 på det meste der. de har butikk i drammen og web shop som sender landet rundt. www.stoffogstil.com tror jeg det var Sitér dette innlegget Link to post
blacki Svart 1.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2007 Er ikke sikker på om de har det du trenger, men stoff og stil har mye stoff. Jeg kjøpte skai der og den var helt topp! Kostet 100kr mindre enn alle andre steder også! Kostet 59kr lengdemeter og bredden var lik som alle andre jeg kikket på. tror den var over meteren. Prisene ligger på rundt dette 50 - 150 på det meste der. de har butikk i drammen og web shop som sender landet rundt. www.stoffogstil.com tror jeg det var .no skal det vel være :) Takk for fin link, var jo billigere å handle der en på en båt butikk (men tanke på skai prisene bla. ) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.