OPTIMAL Startet 1.Juli.2007 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2007 Jeg har sett en del skaiputer og stoler på eldre båter som er stygge , sprø og med sprekker. Jeg smurte i går mine skai puter(Nye i 2003) inn med solkrem med høy UV faktor for og beskytte og holde putene myke og pene. Var det lurt eller er det noen motargumenter ? Sitér dette innlegget Link to post
froesak Svart 1.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2007 Vil de ikke bli veldig fete og smitte av på klær osv da?? Sitér dette innlegget Link to post
OPTIMAL Svart 1.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2007 Etter ca 15 minutter var det ingen problem. Solkremen ble absorbert i skai trekket. La selvsagt ikke på tykke lag. Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 1.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2007 Og hvor lenge tror du uv-beskyttelsen funker da?? Nei, dette har jeg ikke noe tro på. Sitér dette innlegget Link to post
OPTIMAL Svart 1.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2007 Hvor lenge solkremens uv filter virker er uvisst. men skaien ble mykere etter behandlingen og en stor flaske solkrem koster under 50 kr hos lidl. Tror ikke skaiputene vil skades på noen måte. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.