Pinot Startet 1.Juli.2007 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2007 (redigert) Hei. Trenger råd. Min Johnson 15-hester rusler og går på tomgang, men når jeg drar på, stopper den. Noen tips? Det virker også som om gasshendelen ikke kan vris helt ned. Minste gass jeg klarer å gi er lidt under midten på den " lange trekanten" som symboliserer hvor mye gass som, gis. Kjetil Redigert 1.Juli.2007 av Pinot (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
andersm Svart 1.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2007 sannsynligvis noe rusk i forgasseren, ta av og blås rent. mulig du må ha et kit dersom du må skru fra hverandre. På min Evinrude 25 er det mulig å pelle ut dysa og blåse den ren, samme med tomgangsjusteringen uten å pelle fra hverandre hele forgasseren. kan jo også sjekke pluggene, prøve med en annen bensintank/slange. Sitér dette innlegget Link to post
Pinot Svart 1.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2007 Takk, skal prøve dette. Nytt siden sist er at den også stopper etter etter et lite minutt på tomgang. Lokal Kjentmann mente det kunne være kondens? Sitér dette innlegget Link to post
andersm Svart 1.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2007 (redigert) tomgang og ikke pådrag ofte rusk i forgasser, det er som regel to forskjellige dyser, derav mulighet for forskjell der. Prøv å tappe av forgasseren og kjør på med kondensfjerner - slettes ikke umulig. Pass også på pluggene, ved feil i blanding fra forgasser, f.eks. ved rusk i dyser kan pluggene få utrolig kort levetid. Min motor brukte sånn ca. 3 sekunder på å ødelegge pluggene permanent under pådrag. Dette resulterte i lurvete tomgang. (redigert inn avsnitt om plugger) - Anders m. Redigert 1.Juli.2007 av andersm (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.