Jump to content

NRK liker bare ski og fotball

Jamo

Recommended Posts

Satt over en time å så på ”Sportsåret 2003” mange fine gull og sølv medaljer her, men at me fekk en verdensmester i sjøens formel 1 glemte de.  :crazy:

Tenk at over en million så at Petter Solberg ble verdensmester når det i tillegg va fotball på en annen kanal, kanskje de snart forstår at de er noen som liker motorsport her i landet. :sailing:

Hei.  :lol:

Har sett at det er mange som er imot foreksempel fotball og ski og annet her på forumet.

Og det er helt greit for alle.

Dette er jo et et båtforum, og det er jo båt det dreier seg om.

Bare problemer. Alltid noe jeg lurer på iforbindelse med båt.

Norge tapte siste kamp i håndball VM. Er motoren stor nok.  Bruker den for mye diesel. Er tilhenger av bensinmotor.  

Drillo har fått nye slagstøvler. Hva skal jeg bunnsmøre med. Det finnes bare en ting du kan smøre med.

Langrennsløperne har fått en supersmøring. Hvordan vet jeg at impelleren er iorden. Hopperne finner ikke sittestillingen. Har jeg for stor propell. Logg kontra GPS-måling.

Filteret er tett.  Der stoppet Brink. Må jeg skifte filter nå?  Mika Kojonkoski ble ny hopptrener. Motoren blir varm.

Har du nok kjøling? Alsgaard vant 50-kilometeren. Hjelp, kjærringa vil ikke hoppe på land med tauet. Norske seilere i verdensklasse. Hvordan vet jeg hvor jeg er?

Hva var det hun het igjen hun seileren? Padle en 27-fots snekke. Alle gode padlere kommer jo fra Flekkefjord. GPS-en viser feil. Nå må Semb gi seg.

Får ikke opp turtallet. Åge Hareide skal trene landslaget. Kartet viser feil. Norsk seier i orienterings-VM. Hvem rørte bordet?. Ingen??

Må man sette den i opplag. Hvordan holder jeg den tørr? Storm på Vestlandet. Storm på Østlandet. Storm på Sørlandet. Storm i Nord Norge. Hurigrute på grunn. Mons på grunn. Alle er vi på grunn.

Sigurd Pettersen vant. Arne Skeie jobber i NRK. Må jeg ha presenning over båten om vinteren?? Presenningen var borte da jeg kom ned.

Har sola snudd allerede???? Skulle bare gjøre noen småting i vinter.  Når kommer kranbilen sa du?

Dette er båtliv på ekte. Og nå er jeg seriøs.

Sånn har vi det når vi møtes på "skjærran" og ellers i båtforeningssammenheng.

KAT

:newyearcheers:

Sånn er det når enkelte i NRK tror at det er et tap for nasjonen at vi ikke får se en tippekamp på tv. (Eller hopprenn)

Hvis jeg hadde vært kommentator i NRK ville jo jeg også prøve å få så mye av de sendingene som mulig, som jeg kommenterer, dette er vel for å styrke egen jobb.

Motorsport ble nevnt her og hvis jeg ikke husker feil var det en kommentator med ski og skyting som spesialfelt som kommenterte mens eksperten satt ved siden av med munnbind.  :lol:

Det er mer morsomt å lese / se på en ungdom som er ett stort talent for sin sport enn disse halvgamle overbetalte som springer etter baller.

Ikke nok med at det er sport hele tiden-det må jobbe M A N G E sadister der i NRK også!!

I dag,med - 9 grader,så presterer et mega duste hue å vise de deiligste sommer bilder

på skjermen!! :sad: :sad: Vises det noen gang vinterstorm billeder på skjermen i det

grønne halvåret?? Å NEI DA!!

:sad::fireworks1:

Noen ganger er sport på TV helt OK.

Har nettopp sett to kamper hvor lille ville vakre Vestfold har knust hovedstaden.

Hverken øst eller vest hadde noe å svare med.

Helt topp med sport på tv, men tenk om de brukte 20 % av budsjettet/sendetid på andre grener en ball og skiidretter  :lol:

Noen ganger er sport på TV helt OK.

Har nettopp sett to kamper hvor lille ville vakre Vestfold har knust hovedstaden.

Hverken øst eller vest hadde noe å svare med.

:flag:Gratulere fra are sia fjorden :lol:

Skal ikke blande meg inn i diskusjonen om sport på Tv, men det må vel bli som med været, hadde alle fått det slik de ville så hadde vel døgnet hatt for få sendetimer????????

Sport er gøy på TV når det er steinkaldt ute, men ellers er det båt og RADIO :lol:

• 11 måneder senere...

:flag:  :flag:  :flag:  :flag:  :flag:  :flag:  :flag:

På denne årstid hvor båtlivet ligger litt ned så får vi servert:

Dette århundre og forrige århundres håndballkamp.

Hvilke jenter vi har.

Vet at dette blir litt OT, men vet at et par av jentene på landslaget er i båt

Slutter meg helt i rekken av gratulanter! Håndballjentene tar kaka.

Når det gjelder sport på TV kan vi være så uenige så uenige. Greit nok, jeg er hekta på båt. Men å sitte å se på seiling på TV, det gidder jeg ikke.

La oss heller se på norske fotballkamper! Har fulgt en sønn fra knøtte- til 1. div. og gleder meg med det.

Motorsport er også topp!

Men jeg ser gjerne på seiling og andre båtprogram i reiseprogram og dokumentar. Håper Autofil-Larsen snart er i farta med mer båt.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Når det gjelder sport på TV kan vi være så uenige så uenige. Greit nok, jeg er hekta på båt. Men å sitte å se på seiling på TV, det gidder jeg ikke.

La oss heller se på norske fotballkamper! Har fulgt en sønn fra knøtte- til 1. div. og gleder meg med det.

Her må jeg bare si meg enig. Man skulle etter å ha lest denne tråden nesten tro at det å ha båt er ensbetydende med å IKKE være interessert i fotball. - Umulig kombinasjon? Nei, det går faktisk an å både være båtfrelst og like fotball! For meg blir det aldri nok fotball på TV! :crazy::crazy::crazy:

Båtliv derimot bør fortrinnsvis oppleves LIVE. Båt på TV er bare plagsomt, for da får jeg abstinenser og hele kroppen begynner å skjelve ... :wink:

Båtliv derimot bør fortrinnsvis oppleves LIVE. Båt på TV er bare plagsomt, for da får jeg abstinenser og hele kroppen begynner å skjelve ...  :wink:

Ja, men det er vel litt greit (veldig interessant) å få sammenliget egne erfaringer med det en ser på TV, jfr serien Båtliv på NRK. :lol:

Klart abstinensen kan bli uutholdelig og se på båtprgrammer med sol, sommer og bare herlighet. :crazy:

Nei, får ta meg en tur utpå i norvesten og snøkavene i morgen. Om hellet er tilstede, kanskje jeg kan få halt en juletorsk eller to :santcheers:

mvh Arnstein

M/B JAVA

Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...