GLENNSTER Startet 1.Juli.2007 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2007 har en del som heter hjertet har bruksavnvisning og kann litt om dette men ikke akkuratt denne biten den har akkurat blitt skiftet og gikk helt fint men plutserlig så hørtes det ut som om den høvlet på akslingen men det fikset vi men det jeg lurer på da er om jeg trenger grovere fett på fettkoppen det fungerte når jeg strammet på fettkoppen Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 2.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2007 hvor er lano 2 ?? Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
GLENNSTER Svart 2.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2007 lano 2 hæ ?? Sitér dette innlegget Link to post
oddgeir Svart 2.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2007 har en del som heter hjertet har bruksavnvisning og kann litt om dette men ikke akkuratt denne biten den har akkurat blitt skiftet og gikk helt fint men plutserlig så hørtes det ut som om den høvlet på akslingen men det fikset vi men det jeg lurer på da er om jeg trenger grovere fett på fettkoppen det fungerte når jeg strammet på fettkoppen Jeg skal på ingen måte kritisere innlegget, men litt tegnsetting og store bokstaver hadde gjort det hele mer forståelig. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
GLENNSTER Svart 2.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2007 Sitér dette innlegget Link to post
Vanisian Svart 2.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2007 somomjegskullehaskrevetdetteselvernestenlikeilleålesesomdettehermennåskjønnerjeg ikkehvordanbilenkominnisaken Hei. Dette er ein sjofel måte å ønsker ein nykommer velkommen på. Spesielt når man sitter i ledelsen av forumet Steinar Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 2.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2007 velkommen glennster.. tror du må fortelle litt mer om hva dette gjelder , for oss slasker på baatplassen er ikke det så lett å tyde .. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Ronald Svart 2.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2007 (redigert) Enig Vanisian. Ref. etikkette-reglene for forumet: "...Hvis du føler at du MÅ kommentere andres språk, gjør det i IM, ikke i diskusjonsgruppen...." Redigert 2.Juli.2007 av Ronald (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 2.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2007 Ja, jeg gikk nok over streken. Sorry (Uavhengig om 'ledelse' eller ikke) Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 2.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2007 fort gjort i mandagsbakrus det.. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
GLENNSTER Svart 2.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2007 (redigert) OK DEN KLOMSEN MED RØD RING RUNDT ER DEN MED PROBLEMET I. DEN MED DET GULE RUNDT ER PROBLEMET. DEN BLÅ ER AKSELEN ER DERE MED. DEN GULE ER KALDT HJERTET. DEN GULE ER KLEMSKIVEN PÅ REDUKSJONS GEAR'ET TIL DEN VRIBARE PROPELLEN. DEN SITTER PÅ AKSLEN Redigert 2.Juli.2007 av GLENNSTER (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 2.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2007 Om jeg forstår deg rett så har du i utgangspunktet fikset problemet, men du lurer på om grovere fett vil gjøre at du unngår problemet i fremtiden ? Det er vel normalt å gi på litt fett etter (eller før) hver tur ? Sitér dette innlegget Link to post
GLENNSTER Svart 3.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2007 ja jeg har kommet til den besluttningen at jeg skal kjøpe ny båt dette er den gamle vurderer ny snekke nå ja Sitér dette innlegget Link to post
lano2 Svart 3.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2007 Hvor lano2 er ? HER ! Er det klemflensen, pakkboksen, cuttlesslager eller stevnlager du snakker om ? Løsningen kan være og sage et stort hull i bunnen, og montere seildrev. Sitér dette innlegget Link to post
GLENNSTER Svart 17.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2007 (redigert) HAR FIKSA DET. DET VAR ET FETTLAGER I KONTLOLL BOKSEN. HAR KJØPT NY UANSETT DEN VAR HELT UTSLITT. FETTLAGERET GÅR PÅ EN SLAGS STEIN SKIVE. DEN SKIVA HADDE LØSNAOG BLE TIL PULVER. DET GJORDE SÅ AT FETTET BLE TIL PUSSE MIDDEL OG PUSSET PÅ HJERTET. TILSLUTT SÅ LÅ DEN OG SLEIT PÅ AKSELEN. MEN VI SKRUDE OPP OG KASTA DET VI IKKE TRENGTE. OG PUTA I EN NY. MOTOREN MA OXO KJØRES INN EN MARNA R2 2CYL 8/12 HK Redigert 17.Juli.2007 av GLENNSTER (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 17.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2007 (...) SKIVA HADDE LØSNAOG BLE TIL PULVER. DET GJORDE SÅ AT FETTET BLE TIL PUSSE MIDDEL (...) Oi! Dette har jeg aldri tenkt på før. Greit å vite Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
GLENNSTER Svart 17.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2007 (redigert) MEN TAKK ALLE SAMMEN Å HVORDAN FJERNER JEG EMNE???? Redigert 17.Juli.2007 av GLENNSTER (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 17.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2007 Du kan ikke fjerne emne. Det blir liggende i databasen, slik at andre kan søke det opp ved behov. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
GLENNSTER Svart 17.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2007 OK Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.