Jump to content

det er karnsje noe galt med hjertet igjen

GLENNSTER

Recommended Posts

har en del som heter hjertet har bruksavnvisning og kann litt om dette men ikke akkuratt denne biten den har akkurat blitt skiftet og gikk helt fint men plutserlig så hørtes det ut som om den høvlet på akslingen men det fikset vi men det jeg lurer på da er om jeg trenger grovere fett på fettkoppen det fungerte når jeg strammet på fettkoppen

har en del som heter hjertet har bruksavnvisning og kann litt om dette men ikke akkuratt denne biten den har akkurat blitt skiftet og gikk helt fint men plutserlig så hørtes det ut som om den høvlet på akslingen men det fikset vi men det jeg lurer på da er om jeg trenger grovere fett på fettkoppen det fungerte når jeg strammet på fettkoppen

Jeg skal på ingen måte kritisere innlegget, men litt tegnsetting og store bokstaver hadde gjort det hele mer forståelig. :crazy:

"hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2)

somomjegskullehaskrevetdetteselvernestenlikeilleålesesomdettehermennåskjønnerjeg

ikkehvordanbilenkominnisaken

Hei.

Dette er ein sjofel måte å ønsker ein nykommer velkommen på.

Spesielt når man sitter i ledelsen av forumet :puke:

Steinar

OK DEN KLOMSEN MED RØD RING RUNDT ER DEN MED PROBLEMET I. DEN MED DET GULE RUNDT ER PROBLEMET. DEN BLÅ ER AKSELEN ER DERE MED. DEN GULE ER KALDT HJERTET. DEN GULE ER KLEMSKIVEN PÅ REDUKSJONS GEAR'ET TIL DEN VRIBARE PROPELLEN. DEN SITTER PÅ AKSLEN klomsen.jpg

Redigert av GLENNSTER (see edit history)
  • 2 uker senere...

HAR FIKSA DET. DET VAR ET FETTLAGER I KONTLOLL BOKSEN. HAR KJØPT NY UANSETT DEN VAR HELT UTSLITT. :cheers: FETTLAGERET GÅR PÅ EN SLAGS STEIN SKIVE. DEN SKIVA HADDE LØSNAOG BLE TIL PULVER. DET GJORDE SÅ AT FETTET BLE TIL PUSSE MIDDEL OG PUSSET PÅ HJERTET. TILSLUTT SÅ LÅ DEN OG SLEIT PÅ AKSELEN. MEN VI SKRUDE OPP OG KASTA DET VI IKKE TRENGTE. OG PUTA I EN NY. MOTOREN MA OXO KJØRES INN EN MARNA R2 2CYL 8/12 HK :yesnod:

Redigert av GLENNSTER (see edit history)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...