Leidulf Svart 9.August.2007 Link til dette innlegget Svart 9.August.2007 I helga blir det tur til Sandsøya. Med Arthurspelet, cabaret og dans. Sitér dette innlegget - Hilsen Leidulf - Tabo22 blogg - Hjemmeside - Jeg er ustoppelig - hvis jeg bare kunne komme i gang.... Link to post
bwh Svart 11.August.2007 Link til dette innlegget Svart 11.August.2007 Anbefaler Bårsetøya strandhuggplass i Skålvikfjorden på nordmøre, var der 1. helga i aug. og stortrives. Dette er et sted som er serdeles populært blant småmatrosene. Stødig flytebrygge i betong, vann og strøm. Sitér dette innlegget Ingen for stor eller for liten det er trivselen som bestemmer. Link to post
Trophy Svart 11.August.2007 Link til dette innlegget Svart 11.August.2007 Haramsøya "avlyst" for vår del. Blir nok Stordalen om 1 time eller 2 Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
roesok Svart 11.August.2007 Link til dette innlegget Svart 11.August.2007 Tre fine arrangement i helga: http://www.esbf.no/ http://www.sandoy.no/HMNF/ http://www.bedriftnordvest.no/?div_id=1&am...amp;art_id=1006 Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
*Mathilde* Svart 14.August.2007 Link til dette innlegget Svart 14.August.2007 Har vært en tur til Bøfjorden i kveld. Passerte det hvite huset bak fyret som Lars H. har residert i sommer. Er det du Lars H. som er eier av den enorme hagebåten som står der også? Sitér dette innlegget Reder, skipper, navigatør, maskinist, dekksgutt, stuert og bunnsmørrer på MATHILDE Link to post
Jawik Svart 15.August.2007 Link til dette innlegget Svart 15.August.2007 http://www.trebaatfestivalen.no/ i Ulsteinvik 17 til 19 august. og Solsikkeuken 18 august til 2 september. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
arild Svart 15.August.2007 Link til dette innlegget Svart 15.August.2007 Tomrefjord 17/8 Båttreff med dans http://www.tomrefjord-smbtlag.no/ Sitér dette innlegget Link to post
tomgott Svart 15.August.2007 Link til dette innlegget Svart 15.August.2007 (redigert) Maritime daga i Gjerdsvika Sjå meir på Gjerdsvika Redigert 15.August.2007 av tomgott (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
*Mathilde* Svart 16.August.2007 Link til dette innlegget Svart 16.August.2007 Noen som vet status for Ringholmen? Er det drift igjen der nå? Sitér dette innlegget Reder, skipper, navigatør, maskinist, dekksgutt, stuert og bunnsmørrer på MATHILDE Link to post
Steinar S Svart 24.August.2007 Link til dette innlegget Svart 24.August.2007 Noen som vet status for Ringholmen?Er det drift igjen der nå? Se her Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 24.August.2007 Link til dette innlegget Svart 24.August.2007 Har vært en tur til Bøfjorden i kveld. Passerte det hvite huset bak fyret som Lars H. har residert i sommer.Er det du Lars H. som er eier av den enorme hagebåten som står der også? Hei. Ferihuset til svigermor er nok den lille Nordmørslån'n på høyre siden av veien utover like før snuplassen der det store hvite bolighuset er. Og stålbåten på 14,99m ved enden av veien ved snuplassen ved de to Porchene er nok ikke min. Den har vært under bygging i mange år nå. Kanskje blir den ferdig en gang? Vedkommende som eier den har bygget den helt fra grunnen av fra stålplater som han har kuttet, bøyd og sveiset selv. Han kommer til å få litt av en jobb med å flytte den og få den på vannet en gang. Den holt forresten på å gå med i en brann i våres da hele låven/verkstedet (det som nå bygges opp igjen) brant ned til grunnen. Har noen bilder av båten (og Porchene), men ikke på laptoppen her i båten i Sverige, ellers skulle jeg lagt de ut. Sommerhilsen Lars H. (pt. Bovallstrand Sverige) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Jawik Svart 2.September.2007 Link til dette innlegget Svart 2.September.2007 Da ser det ut til at sommeren er over for denne gang - selv om druene modner ennå i hagen vår. Dere Møringer har virkelig hatt en fin sommer i år. La oss se fram til noe tilsvarende i årene som kommer. Skulle gjerne ha vært utpå havet en tur, men har valgt å "fullføre" rehabiliteringen av S/Y SEBI på land. Sjøsetter en gang i løpet av høsten/vinter, dersom stormene setter inn og river presenningene i filler igjen. Men som vi sier Nordpå: "Vi står han av". Setter kursen østover til Horten, med bilen - dagen etter at de har spist opp middagen (høstavslutningen). Tar så fly til London for et par uker og stikker samtidig innom Southampton boatshow 14 til 23 september. Treffer muligens på BP'er der også. Er gjenkjennelig med et eksemplar av "PBO" - merket med BP logo - under armen. Ta kontakt om du vil. Jeg biter ikke, bare glefser med fenderen ute . Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Trophy Svart 2.September.2007 Link til dette innlegget Svart 2.September.2007 Dere Møringer har virkelig hatt en fin sommer i år. Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Gas Svart 2.September.2007 Link til dette innlegget Svart 2.September.2007 Kjempesommer her på Møre,venter kun på at strømprisen må opp pga tomme vannmagasin Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 2.September.2007 Link til dette innlegget Svart 2.September.2007 Har noen bilder av båten (og Porchene), men ikke på laptoppen her i båten i Sverige, ellers skulle jeg lagt de ut. Hei igjen. Da får jeg vel vise bildene av stålbåten, bilene og det som er sommerresidensen til svigermor med båten i kjelleren som nevøen min bygget selv ifb. skolegang som 17åring. Det var den røde byggningen som brant ned, men både hovedhuset, båten og bilene ble reddet. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Jawik Svart 2.September.2007 Link til dette innlegget Svart 2.September.2007 Eia var en 17 år igjen. Vakker båt. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Capt. Svart 9.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2008 17-20 juli Landsstemnet 2008 forbundet kysten i Fosnavåg bør vel nevnest? www.heroynytt.no Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.