Jump to content

stor båt, liten hjerne?

sodne

Recommended Posts

At någen må få ting inn med teskjed e greitt, men detta emnet e så mye diskutert at det e utruligt at sånn fortsette å skje, SENK FARTEN VED PASSERING AV MINDRE BÅTER ! Du i trebåten så gjekk ut fra Hamnaren kl. 17 søndag ettermiddag, to unger ombord hos meg ble livredde da bølgene fra båten din nesten slo over oss, du senket nesten en småbåt som lå lenger inne, Hamnaren er ei lun havn 7 mil fra karmøy som gutta fra Kopervik bruker når dei skal på langtur, i dette området er det alltid mange små og åpne båter som ligger å fisker. I går ettermiddag virket det som om gutta hadde lagt igjen hjernen då dei skulle hjem. (fin kobbarnaglen vimpel i antenna), i stor fart kjørte dei nordover og passerte flere båter med mindre enn 10 meter. Tenk viss den første båten velter en små båt, den neste som kommer kan jo umuligt se små hoder i sjøen! og katastrofen er ett faktum. Å satse liv for å spare minutter er idiotisk, ta det med ro og la alle nyte sjølivet.

stå i ro båt!

Jeg har alltid trodd at større båt betydde mindre tiss, men det kan jo hende det er proporsjonalt med hjernestørrelse i tillegg.

Sodnes historie tyder hvertfall på det. Makan til ubetenksomme dri***ekker er det heldigvis lenge mellom jeg ser her oppe.

baatplassen.no

Din kommunistiske hjemmehavn på nettet!

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...