Mariell Svart 22.Juni.2014 Del på Facebook Svart 22.Juni.2014 Se nå nærmer du deg. Nærmeste utsalg, Skagen er det kun 43nm til. Faren for at det skulle gå tomt for grønne I Danmark, tror jeg er forholdsvis liten. tror faktisk det muligens er noen igjen når jeg (forhåpentligvis) kommer en tur I månedskifte Juli/august. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Flid Svart 22.Juni.2014 Del på Facebook Svart 22.Juni.2014 Tuborg/Carlsberg har depot på Læsø. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 22.Juni.2014 Del på Facebook Svart 22.Juni.2014 God plass i Strømstad i kveld. Ikke fullt denne helgen. Plagsom musikk i Indra havn til langt på natt. Rolig i ytre havn. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tom Rør Svart 23.Juni.2014 Del på Facebook Svart 23.Juni.2014 Tuborg/Carlsberg har depot på Læsø. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 23.Juni.2014 Del på Facebook Svart 23.Juni.2014 Se nå nærmer du deg. Nærmeste utsalg, Skagen er det kun 43nm til. Faren for at det skulle gå tomt for grønne I Danmark, tror jeg er forholdsvis liten. tror faktisk det muligens er noen igjen når jeg (forhåpentligvis) kommer en tur I månedskifte Juli/august. Vel vel. Jeg har lang ferie, så vi får se Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 23.Juni.2014 Del på Facebook Svart 23.Juni.2014 (redigert) Morgen i Smøgen, og havna er i ferd med å våkne til liv. Mon Bijou og Escada ankom i går ettermiddag etter en rolig seilas fra Strømstad. Litt tidlig på sessongen med god plass i havna, og buttikker som fortsatt ikke har startet for sessongen. Tok en burger på en restaurant utpå kvelden. Rå inni og deigete, i tillegg var betjeningen gretten. Redigert 23.Juni.2014 av REM (see edit history) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Hulda Svart 23.Juni.2014 Del på Facebook Svart 23.Juni.2014 Tok en burger på en restaurant utpå kvelden. Rå inni og deigete, i tillegg var betjeningen gretten. God å høre at Smögen er slik Smögen pleier å være :-) Regner med at prisleiet er topp? Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 23.Juni.2014 Del på Facebook Svart 23.Juni.2014 Prisene var som i Norge x Pi, men det var vi forberedt på. Burgeren var dog lekkart dandert meg garnityre. Det skal de ha i allt det negative. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Flid Svart 23.Juni.2014 Del på Facebook Svart 23.Juni.2014 Prisene var som i Norge x Pi, men det var vi forberedt på. Burgeren var dog lekkart dandert meg garnityre. Ca. 100 Nm lenger Syd venter ferske Stjerneskudd av god kvalitet. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 23.Juni.2014 Del på Facebook Svart 23.Juni.2014 Bra Flid. Vi legger opp til å gå direkte her fra Smøgen i morgen. (med måttliga vindar forståss.)¡ Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Flid Svart 23.Juni.2014 Del på Facebook Svart 23.Juni.2014 Bra Flid. Vi legger opp til å gå direkte her fra Smøgen i morgen. (med måttliga vindar forståss.)¡ Etter det jeg kan se her kan dere få vinder mellom Ø - NØ. Styrke kanskje mellom 4-6 sekm. Det bør kunne være levelig for dere. Hvis strømmen roter det til for dere er det som regel bedre forhold litt nærmere Knipla/Hønø. Ring når dere går avgårde så får dere en fersk morgenrapport herfra. Dr. Nilsen og noen grønne hjelpere bør være klar når dere kommer. Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 23.Juni.2014 Del på Facebook Svart 23.Juni.2014 Prisene var som i Norge x Pi, men det var vi forberedt på. Burgeren var dog lekkart dandert meg garnityre. Det skal de ha i allt det negative. Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 23.Juni.2014 Del på Facebook Svart 23.Juni.2014 Där ser ni hur vi har det som bor här. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 23.Juni.2014 Del på Facebook Svart 23.Juni.2014 Etter det jeg kan se her kan dere få vinder mellom Ø - NØ. Styrke kanskje mellom 4-6 sekm. Det bør kunne være levelig for dere. Hvis strømmen roter det til for dere er det som regel bedre forhold litt nærmere Knipla/Hønø. Vi planlegger å gå tidlig i morgen, og så vidt vi kan se vil vi få mellom 1-3m/s fra nord. Ideelle forhold mao. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Flid Svart 23.Juni.2014 Del på Facebook Svart 23.Juni.2014 (redigert) Vi planlegger å gå tidlig i morgen, og så vidt vi kan se vil vi få mellom 1-3m/s fra nord. Ideelle forhold mao. Det har vært en laber bris fra NV her i hele dag men nå når solen synker i havet har det roet seg mye allerede. Blir sikkert en fin tur over. Redigert 23.Juni.2014 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 23.Juni.2014 Del på Facebook Svart 23.Juni.2014 Angående strøm Flid. Lønner det seg å gå nære kysten sydover eller bør vi legge oss lenger ut. Kunne det der en gang, men husker ikke nå. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Salt Svart 23.Juni.2014 Del på Facebook Svart 23.Juni.2014 langt ut eller innaskjærs til godt forbi Måseskär. Ved Måseskär kan det godt bli 3 knops nordgående strøm. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Hulda Svart 24.Juni.2014 Del på Facebook Svart 24.Juni.2014 Og, kanskje særlig for en motorbåt, det kan bli særdeles skvalpete. Kom inn i området etter en kryssing over fra Læsø i fjor. Hulda, som er en særdeles sedat dame, kastet så mye på seg at Admiralen måtte ofre. Hun, Admiralen, var nedenunder og rakk ikke engang bort til vasken før det kom...:-) Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 24.Juni.2014 Del på Facebook Svart 24.Juni.2014 På http://ifm.fcoo.dk/index.asp har Du både vind, vågor och ström och en del andra parametrar, nu och 48 timmar framåt. Du kan zooma in till önskat område och köra tiden -24 till + 48 timmar i Skagerak, Kattegatt och Nordsjön alltefter behag. Good watch! Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 28.Juni.2014 Del på Facebook Svart 28.Juni.2014 Så har vi taget hul på ferien og er ankommet til Donsö. Fire en halv time tog det fra Helsingør på trods af en del vind og bølger omkring Kullen. Men båden tog det flot og det samme gjorde Fruen. Donsö er faktisk næsten fuld! Lidt nordmænd, hollændere og en del svenskere på helgetur. Her er billig grøn diesel, gratis el og internet og 200 SEK for en nat. Ikke dårligt. I morgen går turen nordpå - gad vide hvor langt vi når. Er på AIS og VHF hvis nogen er i nærheden. Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 28.Juni.2014 Del på Facebook Svart 28.Juni.2014 På Malmön ligger det ett antal Grand Banks som har träff. Trevligt att gå på kajen och titta på dessa fina båtar mellan 32 och 65 fot. Har varit och tagit en prat med kapten på Astor som var en hygglig man. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 28.Juni.2014 Del på Facebook Svart 28.Juni.2014 (redigert) Er det du som ligger/lå ved innløpet til Fiskehavnen i eftermiddag? Redigert 28.Juni.2014 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Svensk Svart 29.Juni.2014 Del på Facebook Svart 29.Juni.2014 Er det du som ligger/lå ved innløpet til Fiskehavnen i eftermiddag? Visst är det vi. Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 29.Juni.2014 Del på Facebook Svart 29.Juni.2014 Nå som fellesferien er i gang. Er havnene på svenskekysten sprengfulle? Neste uke skal jeg og to ungdommer (sønn og en kompis) på tur nedover svenskekysten, og jeg må nok belage meg på en del havneferie for husfredens skyld. Blir for kjedelig for de unge å ligge i uthavn hele tiden, da må det ligge en nabobåt med noen flotte jenter på samme alder skal det være spennende, hehe. Vi har vel vært i den livsfasen selv en gang Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 29.Juni.2014 Del på Facebook Svart 29.Juni.2014 (redigert) Nå som fellesferien er i gang. Er havnene på svenskekysten sprengfulle? Neste uke skal jeg og to ungdommer (sønn og en kompis) på tur nedover svenskekysten, og jeg må nok belage meg på en del havneferie for husfredens skyld. Blir for kjedelig for de unge å ligge i uthavn hele tiden, da må det ligge en nabobåt med noen flotte jenter på samme alder skal det være spennende, hehe. Vi har vel vært i den livsfasen selv en gang Det är bara de populäraste hamnarna det börjar bli en del båt. Andra hamnar är det bara 25 till 50 % beläggning. Om 15 till 18 dagar kommer det att vara som mest båtar i hamnarna. Redigert 29.Juni.2014 av Svensk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.