Arvid_A Svart 26.Juli.2014 Del på Facebook Svart 26.Juli.2014 Flott "minutt-for-minutt"-reportasje! Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 26.Juli.2014 Del på Facebook Svart 26.Juli.2014 Det kunne se ud som om der er basis for noget torden i dag? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 26.Juli.2014 Del på Facebook Svart 26.Juli.2014 Flott med tidlige morgener når været er i godlage Tom. Dere er på vei hjemover nå......Flott så tidlig ja:-) Nesten alene på fjorden.Er snart i hjøige farvann igjen. Har lagt oss i Kungshamn for natten. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 26.Juli.2014 Del på Facebook Svart 26.Juli.2014 Håper du har med pass Tom. Uten det, slipper du ikke inn i kongeriket pga. terrortrusselen! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tom Rør Svart 26.Juli.2014 Del på Facebook Svart 26.Juli.2014 (redigert) Det har vi ikke, så det blir spennende å se hvor de vil sende oss tilbake til Redigert 26.Juli.2014 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frese på Svart 26.Juli.2014 Del på Facebook Svart 26.Juli.2014 Ankom Marstrand 14.30. Fikk kilt oss inn i en av de siste plassene. Holdt an i det lengste med å forlate uthavnen pga det fantastiske været. Var ikke mer enn så vidt kommet i havn før regnet og tordenværet kom. Klamt nå Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 26.Juli.2014 Del på Facebook Svart 26.Juli.2014 Det har vi ikke, så det blir spennende å se hvor de vil sende oss tilbake til Det holder med førerkort og ikke alle blir stoppet. ( VG Nett ) Varmt i Kungshavn også nå? Sitér dette innlegget Link to post
Ludde Svart 26.Juli.2014 Del på Facebook Svart 26.Juli.2014 Hei Tom Fikk gleden av å se den flotte båten din ikke langt foran meg i formiddag i leden rett før Lysekil. Vi gikk ut mellom øyene og rett på Smøgen der vi ligger nå og venter på at det skal slutte å regne. Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Flid Svart 26.Juli.2014 Del på Facebook Svart 26.Juli.2014 Er snart i hjøige farvann igjen. Har lagt oss i Kungshamn for natten. Det ser ut til at det regner på Malmøen: http://web.telia.com/~u52317855/cam/cam2.jpg Regn i Kungshavn også? Sitér dette innlegget Link to post
Kaskazi Svart 26.Juli.2014 Del på Facebook Svart 26.Juli.2014 Rikelig med regn og torden i Hunnebostrand / Ulebergshamn akkurat nå! Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 26.Juli.2014 Del på Facebook Svart 26.Juli.2014 Regn og torden :-) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 26.Juli.2014 Del på Facebook Svart 26.Juli.2014 Hei Tom Fikk gleden av å se den flotte båten din ikke langt foran meg i formiddag i leden rett før Lysekil. Vi gikk ut mellom øyene og rett på Smøgen der vi ligger nå og venter på at det skal slutte å regne. Var det du som kom i god fart bakfra? :-) Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 26.Juli.2014 Del på Facebook Svart 26.Juli.2014 Regn??????? Hilsen fra Skagen. Ps. om noen trenger pass, har jeg 3 stk ombord hvorav 2 gyldige. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Tom Rør Svart 26.Juli.2014 Del på Facebook Svart 26.Juli.2014 (redigert) Ps. om noen trenger pass, har jeg 3 stk ombord hvorav 2 gyldige. Hvis de vil ha skatten min, må de slippe oss inn selvom vi ikke har pass Redigert 26.Juli.2014 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ludde Svart 26.Juli.2014 Del på Facebook Svart 26.Juli.2014 Stemmer det Tom:) Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
Tom Rør Svart 27.Juli.2014 Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 Sotenkanalen 08.35 Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 27.Juli.2014 Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 Du har blitt morgenfugl denne sommeren Tom! Ser ut som om du slipper køkjøring i dag... Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 27.Juli.2014 Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 (redigert) Ingen båtsemester i Bohuslän för oss är komplett utan ett besök på Väderöarna. På väg ut igår hade vi 24,4 grader i havet, och ett slag i gårkväll stod det 26 grader när vi låg i hamnen. Men sen kom det en åskskur på kvällen. Drömläge, en hel kaj till förfogande när vi kom vid 13:30. Otroligt! Men det blev fullt till kvällen. Nu på väg till Grebbestad. Ser på AIS att vi har Mon Bijou 3 sjömil framför oss. God Tur. Men det ser ut som att han drar vidare norrut. Redigert 27.Juli.2014 av ebonita (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 27.Juli.2014 Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 (redigert) Så dere begge Ebonita. Tengte jeg burde sende en IM og varsle deg at du hadde Mon Bijou på kryssende kurs. Bra du følger med. ;-) Ha en god ferie videre. Vi går hjemmover idag etter 5 utrolige uker på sjøen. Redigert 27.Juli.2014 av REM (see edit history) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
ebonita Svart 27.Juli.2014 Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 Tack för hilsen REM! Yeapp har äntligen lyckats pricka en kanonsommar. Båten är värd alla pengarna! Nu well tied up vid inre kajen i Grebbestad. :yesnod: Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 27.Juli.2014 Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 (redigert) Jeg må skaffe meg Ais. Da har man full kontroll :-) God tur videre til dere også. Flid: Jeg er en rev til å komme meg opp ja, og vi får alltid plass når vi kommer til havn :-). Det at jeg slipper å gå i kø er heller ingen ulempe :-) Resø Redigert 27.Juli.2014 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 27.Juli.2014 Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 (redigert) Så är vi tillbaka på bästkusten efter 11 fantastiskt fina dagar på sörlandet. Det börjar glesna mellan båtarna och ser att många har det travelt norrut. Vi får snart se Lars H och de andra komma neröver kusten som inte har lika travelt och tid för en prat. Försökte att kalla en norsk Prinsessa som var på väg till Resö i dag men ingen fungerande VHF där inte. Vi får ta praten en annan gång Tom när du har tid. Skönt med ytterligare 4 veckor semester. Redigert 27.Juli.2014 av Svensk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 27.Juli.2014 Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 Ja, nå begynner det å krible etter å komme seg nedover. Det blir vel at vi krysser grensen mellom de to flotte landene med så flotte kyster mandag om en uke etter først en helg i Skjærhalden. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Tom Rør Svart 27.Juli.2014 Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 Vi får snart se Lars H och de andra komma neröver kusten som inte har lika travelt och tid för en prat. Försökte att kalla en norsk Prinsessa som var på väg till Resö i dag men ingen fungerande VHF där inte. Vi får ta praten en annan gång Tom när du har tid. Det var merkelig, da jeg lå på kanal 16 hele tiden. Det var synd at jeg ikke fikk det med meg, men vi får talas senere :-) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 28.Juli.2014 Del på Facebook Svart 28.Juli.2014 Kosterfjorden 07.50 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.