MajorAndy
Masser af plads i Marstrand nu. Mange er gået, ingen er kommet, men det er vel på grund af vinden, tænker jeg.
I aftes var vi ved at blive godt trætte af ryk i båden, så jeg besluttede mig for at prøve at finde en løsning.
Jeg tænkte, at alle tov er lidt elastiske og at jo længere et tov er, jo mere kan det udvide sig og trække sig sammen. Så jeg fandt et langt tov, der så elastisk ud og rullede det sammen. Fandt så to andre tov og bandt i hver ende, så dent sammenrullede tov fungerede som en slags elastik. Og det virkede ! Sådan nogenlunde. Det var i hvert fald langt bedre end uden, og det sikrede os en rigtig god nats søvn.
I dag tog jeg så til Ringens og købte to rigtige ryk-dæmpere, så nu er jeg sikker på, at der går lang tid inden jeg får brug for dem igen. ? Burde også have købt en paraply i samme omgang.
Og så prøvede vi den lokale pay and play golfbane. Den var helt fin og udfordrende, men vi var nær ikke kommet derhen, for Fruen havde kørt Volvoen stort set tom for diesel og nærmeste tank var 20 km. væk. Vi listede afsted med æg under speederen og rullede ind på Preem-tanken i Ytterby på dampene. Bogstaveligt, for tanken rummer 60 liter og vi fyldte 59,6 liter på!! ?